lizliz sa for siden:
Jeg har journal og kunne selvøflgelig stilt dette spm der, men føler ikke det er så voldsomt mange innom :P
de siste 3 ukene har jeg gått ned 0,3 kg tilsammen. først 0,6 de første to ukene og så opp igjen den siste uken. ( har gått på kuren siden august)
de første ukene så trillet jo kiloene av, og det var forsåvidt forventet, men nå synes jeg det står ganske stille, og lurer på om det er noe mer jeg bør innføre i mine matvaner, ettersom jeg mener det er litt rart at det skal stå så stille når jeg så og si aldri går over 15 kh og ikke spiser noe jeg ikke får lov til.
Jeg var på hyttetur sist uke,og dermed ble det mange nannah knekkebrød i steden for egg ( kan kanskje ha noe med oppgangen denne uken? )
Søndag: 4 nannah knekkebrød med hvitost og smør, hjemmelaget moussaka med tzatziki og sellerirot som potet" ingen kunstig søtning
mandag:4 nannah knekkebrød med hvitost, 1 atkins indulgence ( var så sulten at jeg måtte spise noe ( surfing to ganger om dagen) ) ovnsbakt laks med litt løk og agurk pluss rømme til
tirsdag: helt likt mandag bortsett fra strandamør med ekte majones på knekkebrødene og fem knekkebrød i steden for
onsdag: hjemtur ( ni timer i bil og suuulten) to knekkebrød med mør og majones, to hamburgere uten brød og uten tilbehøret på bensinstasjon.
torsdag: omelett med 3 egg litt fløte og litt salsa, squash spaghetti med kjøttsaus: kjøttdeig,lanlordtomater,sopp,litt paprika ikke mye, creme fresh og litt rømme på toppen
fredag:salat til frokost og lunch : litt paprika , agurk, hjertesalat, bogskinke, hvitost og rømme. samma middag som dagen før.
lørdag: samme frokost og lunch uten paprika. middag. hjemmelaget pizza: deig ikke noe ulovlig ingen kunstig søtning. fyll: ost, grillet kyling,kjøttdeig med litt lanlordtomater, litt tomatpuree,sopp. dessert: sjokoladefondant laget på cavallier sjokolade og 86% ingen søtning utenom.
søndag: samme som dagen før. minus dessert
litt rar uke. men altså den uken jeg har gått opp i vekt. kan dette skje dersom man ikke spiser nok fett? tror ikke jeg gjør det. men steker alt i smør spiser masse rømme, ( lett rømme vel og merke.. smaker mye bedre) ikke redd for fett i det heletatt.
spiser få kalorier, vet man ikke skal telle med det dukker nå opp på diett.no så why not.. gjenomsnittlig 1200 kcal.
har spist litt bounty de fire dagene jeg var på tur ikke mye da.. snakk om 5 biter ikke noe kunstig søtning. og noen knekker med 77% sjokolade.. kanskje 20 g tilsammen. og 1 glass vin på hele turen.
jeg har trent surfing en del denne uken, men muskler kommer da ikke så fort vel?
blir litt bekymret for denne trenden her, er ikke egentlig stresset men føler jeg står veldig stille og har gjort det i tre uker ( kanskje ikke bom stille men nesten) vil gjerne være 75 kg til jul... har masse og ta av så skjønner ikke helt at kroppen skal møte et platå allerede nå?
skal vel og nevnes at jeg får mensen om 5 dager. aner ikke om det har noe og si, hadde ikke det sist gang.
på forhånd takk for alle svar .. og beklager for langt innlegg