< Tilbake til oversikten

Begynt på lavkarbo i dag

Gumman83 sa for siden:

har sittet og lest og lest om lavkarbo de siste dagene.. så føler jeg er klar for og prøve no.. men mottar gjerne råd og tips:D

Drømmeren sa for siden:

Husk å drikke masse vann , det er viktig:)
Ellers er jeg fersk i dette selv så håper noen som har gått lengre på dette kan gi deg masse gode tips;)
Masse lykke til;)

Gumman83 sa for siden:

Lykke til du og:D

Chamomilla sa for siden:

Lykke til!

Det var tomt for smør i butikken i morges, så du er visst ikke eneste som har hivd seg på denne livsstilen ;)

Nerthus sa for siden:

Hei og velkommen! Les nybegynnertråden til arnakristin som du finner link til nederst i signaturen min - masse gode newbie-råd!

Gumman83 sa for siden:

Tusen takk:D skal sjekke:))

Alvepia sa for siden:

Lykke til, begynner i morgen selv, viss jeg klarer og finne ut av dette :P

Ellep sa for siden:

Det beste rådet jeg har fått her inne er som følger...
Hvis du sprekker, så sprekk på lavkarbo.
Vekta fyker ikke så veldig i været, og du er fortere igang igjen....

Drømmeren sa for siden:

Ja det er sant.. er bare å hoppe rett i lavkarboen igjen om en sprekker eller har en planlagt sprekk:)

Gumman83 sa for siden:

jeg er på dag to, og føler det går greit:D men har MYE igjen og lære:)) skal i barnedåp på søndag, så da får jeg virkelig testet selvdisiplinen!:P

Alynna sa for siden:

Lykke til!

Dersom du går for en ketose-variant, så må du være ekstra strikt de første par ukene, så kroppen får omstilt seg uten å bli "forvirret" av sprekker. Kanskje det kan være motiverende å huske på dette, når du skal i dåpen, og fristelsene dukker opp...

Livsglede sa for siden:

Velkommen og masse lykke til med lavkarbo mat. X fingrene dette går så fint så. Vi har alle vært nybegynnere en gang. Les,les og atter les. Des mer du vet jo bedre er det. Lettere å forstå, lettere å forholde seg til hva en kan spise og hva en bør begrense seg for etc... Heier på alle nye jeg:D

ruslepølsa sa for siden:

Lite tips fra en 7 Mnd veteran.. Vær STRENG med deg selv de 2 første ukene..

Det hjelper deg veldig godt i gang med starten og gjør at karbo/snop-hungeren også forsvinner fortere..

Etter 5-7 uker går det helt av seg selv å du kommer til å lure på hvorfor du ikke startet med dette før. Men viktigst av alt.. Dette virker men det tar TID!! dette er ikke en quick fiks..

Vekten vil synke jevnt og trutt. Noen ganger stopper det.. noen ganger går det opp. Men ikke gi opp.

Mvh
Ruslepølse

mrs kishty sa for siden:

Velkommen hit og masse lykke til.. Jeg har gått på lavkarbo siden slutten av april. Og det er blitt en livsstil, en vane, kunne ikke falt meg inn og falt tilbake til gamle vaner :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.