eggedoziz sa for siden:
Hvis man vil være streng til frokosten - og da spise 1 egg + noe bacon. Hvor mange baconskiver synes du at er nok? Hvor mye bacon pleier du å spise?
eggedoziz sa for siden:
Hvis man vil være streng til frokosten - og da spise 1 egg + noe bacon. Hvor mange baconskiver synes du at er nok? Hvor mye bacon pleier du å spise?
mysil sa for siden:
Hvorfor så streng med frokosten? Et egg hadde ikke holdt meg mett lenge. Jeg pleier å ha 2-3 egg, en halv pakke bacon, ost og grønnsaker.
Bik sa for siden:
Oy! Når spiser du neste gang da?
Jeg spiser et egg og 4-5 skiver bacon(litt etter størrelsen) og noen nøtter eller et lavkarbo knekkebrød/brødskive. Og så blander jeg ei stor ts cocosa i varmt vann. Dette er passelig fram til lunch som blir en gang mellom 11 og 12.30.
mysil sa for siden:
Det holder meg mett i 5-7 timer.
Budeiea995 sa for siden:
Jeg har to egg med fløte og 100 gram bacon og det holder til lunch, noen ganger middag...
Yrla sa for siden:
Man skal spise seg passe mett. Dette er individuelt. Om du spør magen din får du et svar som passer den kropp du skal fore.
000p sa for siden:
Til frokost spiser jeg 2 egg, 50 g kremfløte og 30 g bacon.
Omeletten og baconet er stekt i smør. I tillegg bruker jeg å kose meg med et par cherrytomater til frokost :)
Dette holder meg mett i ca 4 timer og fram til lunsj som er rundt kl 12.00.
Reason sa for siden:
Dersom jeg spiser egg & bacon til frokost, er det som regel 2-3 egg og 3-5 skiver bacon, i tillegg til en god håndfull blomkål og brokkoli som først mørnes litt i microen og så freses i baconfettet. Selv om man skal spise "strengt" (og da regner jeg med at du mener ketogent?), synes jeg man bør ha litt grønt til hvert måltid. Dersom du føler deg god og mett (men ikke stappmett) en halvtimes tid etter frokosten, har du sannsynligvis spist nok.
Spiser som regel frokost klokka 7, og lunsj blir gjerne rundt klokka 12.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.