< Tilbake til oversikten

Baker Hansen og påsmurt lavkarborundstykke

Yonah sa for siden:

De skal visstnok ha lavkarborundstykke.

Vi skal til Elkjøp på Ullevål stadion og lurer på å stikke innom Baker Hansen der.
Har de påsmurte rundstykker av disse, eller kan de smøre på for meg( for en høyrere pris enn bare rundstykke da) ?

Det hadde vært så koselig å sette seg ned litt på kafè.

Og er det noen som vet om det går an å komme inn døra der med rullestol( til barn, ca samme bredde som en barnevogn).. Minstejenta har med rullestolen sin..

Furine sa for siden:

Kanskje ringe dei og høyre om ingen veit?

Yonah sa for siden:

Vi reiser i morgen, men det kan hende jeg kan ringe fra bilen. Om ikke annet kan jeg i allefall stikke innom ultra eller hvilken dagligvare som var der ned og ta med pålegg til kveldsmat og rundstykke fra baker hansen.. Jeg er slik som ikke klarer å maule så mye kjøttpålegg før jeg blir kvalm. Og vi får ikke kvledsmat der( hva er det for noe tull, skal ungen på 5 år gå uten mat fra middgstid og til langt utpå neste dag da? )på Sykehushotellet på Riksen.

Furine sa for siden:

Aha, de reiser allereie i morgon... Sjå etter tlf-nummer på nett og prøv å ringe frå bilen. Det er då ein smule rart at de ikkje kan få mat på riksen, i alle fall til 5-åringen. :confused:

Peppa Gris sa for siden:

Hva?? Får dere ikke mat på sykehuset?

Da ville jeg spurt en sykepleier eller to, mulig de kan fikse noe til dere. Jeg hadde garantert gjort det.

Yonah sa for siden:

Vi blir lagt inn på dagenheten( og ingen å spørre etter klokken 16) og får da hotell. Sist fikk vi da ikke kveldsmat, men frokost, lunsj og middag. Og stakkars Dokka må jo faste fra midnatt. Nå spiser hun ikke så veldig mye selv, men det hadde jo vært fint om hun fikk litt mere enn bare den sedvanlige kesamen hun faktisk spiser en del av( hun sondemates ca 50%).

Peppa Gris sa for siden:

Så håpløst :(

Carisma sa for siden:

Du får påsmurt lavkarborundstykke ja :ja:
Tror det er barnevognvennlig på bakeren der, så da går helt sikkert stolen. Eller håpe på pent vær, for det er koselig utenfor der også :)
Og det er en veldig fin ICA ved siden av med kjempebra varmmat disk bla, så det går sikkert greit å kjøpe med noe opp.

Yonah sa for siden:

Takk for tips om Ica Carisma! Det er mange år siden vi var nede på Ullevål Stadion, vi tar som regel trikken ned til byen( og jeg klikker på gulrotkake fra Deli de Luca eller noe sånt)..
Denne gangen skal vi kun overnatte en natt da det bare er snakk om kontroll en dag og mr i narkose dagen etterpå.

Carisma sa for siden:

Om dere kjører bil er det jo mulig å svippe bort på storosenteret på kvelden om dere har mye tid å slå ihjel. Det er oppe til ni, og har blandt annet Egon restaurant, butikker osv. Maks fem min fra riksen.

Yonah sa for siden:

Vi har bil, men det er kjekt å slippe å kjøre da. Men vi kan veien med bil dit, vi har vært på Riksen og Ullevål noen ganger kan man si.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.