< Tilbake til oversikten

Hei dere;-(

#1

ayliah sa for siden:

Jeg shoppet bare innom her en tur for å si atjeg har vært så lite på her i det siste!Sønnen min er innlagt med lungebettenelse,og jeg er bare så trist og lei meg..er så sårt å se barna sine ligge slik på sykehuset!Jeg har vært der siden lørdag,det var da han ble lagt inn...pappan er der nå..skal bli over han til imorra!Jeg har skit dårlig samvittighet for at jeg ikke er der nå,men jeg har også dårlig samvittighet overfor minstemann,så jeg føler jeg må være litt hjemme også....!:(

Huff...dette er ikke morro!!Han ligger med intravenøst(nacl, og glukose med tilsetningsstoffer,han har ikke spist på 5 dagen nå,og får i seg minimalt med drikke!Han får også pencillin intravenøst!!Feberen har variert hele tiden,mest var den oppe i 40.3.går opp og ned hele tiden!Rask puls og høy crp!Blir tatt blodprøver av han daglig!er så trist å se han så slapp og bare ynker...men men,jeg håper behandlingen hjelper og at han komme komme hjem snart med stoooor matlyst og fin i pusten....;)
Ellers går det bra med introen,jeg er fortsatt i ketose,men nå om dagene spiser jeg ikke noe nesten(kanksje et knekkebrød om dagen og lit nøtter etc)Hvem som helst mister jo matlysten i en slik situasjon:(
Veide meg idag,og 9 kilo er vekk...en positiv ting i denne tida...:)

hadet bra alle sammen..snakkes!!


#2

Nille sa for siden:

Å stakkars gutten ! Jeg vet hvordan det er å ha syke barn og på sykehus, selv om det er lenge siden for min del. Det verste for ei mor er å se at barna har det vondt. Flott at mannen din kan være der litt også, slik at du kan få vært litt med den andre.. Det er viktig det og !

Så flott at du fremdeles tar av ! Lykke til på sykehuset og håper gutten din snart blir frisk !

Klem fra meg


#3

Carbokiller sa for siden:

Stakkars gutten din og stakkars deg! Jeg vet, tror jeg alt om syke barn. Det å ønske å kunne "dele" seg mellom to barn, når den ene er syk på sykehus. Dilemmaet du opplever som mor og den store redselen og fortvilelsen over å se sitt barn lide. Det er utrolig vondt! Har selv opplevd det når minstemann ble født og holdt på å dø fra oss og senere også med innleggelse, masse slanger og blodprøver. Unge som er slapp og ikke spiser og ikke drikker. ER bare helt vaskeklut. Har lyst til å være der hele tiden samtidig som man vet at det er en der hjemme som trenger deg like mye. Og når man er hjemme har man bare lyst å være på sykehuset hos den syke.

Mannen din er der. Det viktigste er at EN av dere er der.
Det er utrolig slitsomt og deprimerende å være på sykehuset. Man går i konstant redsel og fortvilelse, tusen spørsmål og sikkert også lite søvn og hvile.
Du gjør det aller beste for alle ved å ta deg en pause fra sykehuset og være hjeme. Både for det barnet som er hjemme men også for at du kan komme mer uthvilt tilbake.
Mannen din gjør en god jobb som er der og du kan ikke dele deg!
Sykehuset er det beste stedet barnet ditt kan være nå. Vit at de gjør alt de kan for at han fort skal bli bra.

Og så skal jeg tenne et lys for barnet ditt og tenke på at han snart skal bli frisk igjen!
Jeg tenker på dere og håper at alt snart snur seg til det bedre!
klem fra Carbokiller


#4

ayliah sa for siden:

Så utrolig snilt av dere:) Det varmet skal jeg si!Jeg har akkurat lagt minstemann,som også hoster litt etc..så jeg bare håper at han slipper dette!En trygghet å vite er jo at lungebetennesle i seg selv ikke er smittsomt..så jeg krysser fingrene!!Og jeg fikk vite nå nettopp at antall hvite blodlegemer har gått litt ned fra 91 på lørdag,fra 71 igår til 67 idag!Så jeg håper det går den riktige veien nå..at han kommer hjem frisk og sterk snart!!
Sitter jo selvfølgelig her og bare tenker på godklumpen min..men jeg tror at det jeg skal gjøre er å gå å legge meg ...ved siden av minstemann i sengen sin..å få litt søvn!Blitt lite av det....

Og Carbokiller..jeg håper det gikk bra med deg og dine?!!DET må iallfall ha vært en stor belastning og påkjennelse!!

Og jeg vet også at pappan er en trygghet for sønnen min på sykehuset,og at de har lekt litt gutteting idag,som å prøve bygge litt lego og se på roboter på tv!Av det han orker da....han blir fort sliten og trøtt!

Huff de barna...er det noe hjerteskjærende...så er det syke barn!!

Takker for all omtanken:)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.