Blester sa for siden:
Har funnet lavkarbobrød hos bakeren, har da ingen kontroll med karbinnh. Er dette trygt?
Blester sa for siden:
Har funnet lavkarbobrød hos bakeren, har da ingen kontroll med karbinnh. Er dette trygt?
Yonah sa for siden:
SPør bakeren om hva det inneholder, om det kun er frø, kli, nøtter, rømme/fløte og egg og bakepulver er det ok, om du kan spise lavkarbobrød.
Det jeg har sett hos bakeren i nærmeste by inneholder det samme som lavkarbobrødene her inne. Så om man kan spise slikt brød og fortstt gå ned i vekt, så kjør på.
Blester sa for siden:
Hvis du kan... Trodde det var ok å spise det hvis karboinnh var innenfor antall karber for dagen? Første uka så jeg føler meg veldig uvitende..
Yonah sa for siden:
For noen er nøtter og frø og lavkarbobrø vektstoppere. Så det er jo bare å prøve, uansett er det IKKE lurt å bruke hele karbokvota på brød, de fleste kh bør kommer fra grønnsaker.
Blester sa for siden:
Tusen takk for info. Hvilke grønnsaker anbefales?
Yonah sa for siden:
Eh, følger ikke du atkins? Det står i boka og i en klistret tråd inne på atkinsdelen står det litt mere hva du kan spise i induksjonen og senere på matstigen.
Jeg husker ikke helt nøyaktig hva du kan spise på stkins, men om du akkurat har startet og ikke er ferdig med induksjonen, så kan du IKKE spise brød.
Grønnsaker som vokser over jorden er genrelt karbofattige og tillat.
Blester sa for siden:
Falt ut av atk. Prøver å holde meg på 15-20 pr dag isteden. Beklager at jeg roter..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.