< Tilbake til oversikten

Ketosespørsmål

maysa sa for siden:

altså fant ut for noen dager siden at jeg var i ketose ...jeg mistenkte og kjøpte stix, i går så var vi i svergie og handla tok fergen over til strømstad og vi hadde bestilt buffe koste meg med god mat men desserten ble for fristene så spiste 2 porsjoner og på veien hjem spiste jeg 2 kvikk lunch, det rare er at jeg fremdeles er i ketose kunne ikke skjønne det? kan noen forklare eller er det noe svar.
så håper jeg på energi snart...har godt stup gåen i 14 dager nå.

Georgine sa for siden:

Det du måler er om du har ketoner i urinen og ikke noe annet. Du kan fint fremdeles ha ketoner i urinen etter å ha spist sukker så lenge du var i ketose først. Jeg har ikke hørt om noen som kan spise to kvikklunsj og faktisk være i ketose etterpå.

maysa sa for siden:

jeg vet det bare er ketoner det måler og tenkte i går kveld at jeg bare skulle sjekke for gøy hvordan den så uten noe ...hehe siden jeg hadde spist 2 kvikk lunch så var det fremdels mørk rosa /lilla ...fikk jo sjokk måtte sjekke før idag også. blir spennede etter hvert når jeg har planer om og spise mere karber og se hvormye jeg kan spise før jeg går ut av ketose

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.