< Tilbake til oversikten

Stevia

Luggetuppen sa for siden:

Jeg har lett gjennom mange tråder ang. Stevia og bestemt meg for at dette må jeg prøve. Men så var det å få tak i det da. Hvis jeg har forstått det rett så er det ikke lov å selge i Norge, men selvimport fra utlandet er greit?

Har tittet litt på iHerb, men når jeg søker der så får jeg ikke mindre enn 240 treff :rolleyes: Hva i all verden skal jeg velge? Kan noen guide meg i riktig retning mhp produsent? Tenkte å kjøpe en "naturell" i første omgang slik at jeg får prøvd meg fram på å bruken.

Mammarosa sa for siden:

Jeg har denne og kommer til å fortsette med å buke den. Neste bestilling skal også inkludere denne.

amritam sa for siden:

Jeg bruker den flytede, alkoholfrie du linker til - veldig bra, og har ikke den bitre ettersmaken en del annen stevia har.

lille_trille sa for siden:

Jeg kjøpte en pakke med 100 porsjonspakninger à 1 gram. Er helt supre å ha i veska om en skulle trenge noe søtt. Jeg drikker mye te og det er helt genialt.

Falco sa for siden:

Jeg tror stevia nå er godkjent i norge og vil etter det jeg forstår bli å få tak i fra norske nettbutikker om ikke så veldig lenge.

Luggetuppen sa for siden:

Da var begge deler bestilt, den første dog i litt mindre forpakning. Må prøve meg fram litt før jeg kjøper større boks. Takk for tips og link! ;)

Bestemamma sa for siden:

Helsekosten her selger Stevia, men tar en "bra" pris......:cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.