< Tilbake til oversikten

Skal ha venninner på besøk - hva servere?

Tonelore sa for siden:

Har dere noen tips til hva jeg kan servere ikke-lavkarbovenninner som er skeptiske til denne "dietten", som de kaller det?

Det bør være to-tre retter, gjerne noe som er godt til kaffe, og noe som metter ;)

Kitt sa for siden:

Dersom du scroller helt nederst på denne siden finner du flere tråder med masse gode forslag!

Eller du kan sjekke ut alle Gerds oppskrifter på både middager og alt mulig annet!:D

Marina sa for siden:

Hvis ikke du forteller at det er lavkarbo tipper jeg at de ikke merker det ;) Den eneste tydelige forskjellen er vel at sausene smaker bedre? :p Lag f.eks lasagne med squash :sikle: og en deilig salat til. Til dessert kan du lage hurtigis. Namnam!

Tonelore sa for siden:

Takk for tips, dere :)

lillemeg88 sa for siden:

jeg "safer" ofte med taco jeg, når jeg skal lage mat med venniner :) ihvertfall hvis det ikke skal være noen høytidelig kveld.. det er jo så lett og gjøre lavkarbo om man vil :) til dessert/til kaffen kan du jo lage lavkarbo ostekake? ingen som vil merke at den er lavkarbo engang :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.