Hun er til å spy av rett og slett. Hun øsnsker oppmerksomhet. Selvsagt er alt hun sier riktig. Ikke så lenge siden hun sa hvordan damer skuller leve i et ekteskap, ikke lengere etter var dama skil Såååå.. Hun må jo da ha gjort noe feil ? Hun legger bare svenskene i et enda dårlige syn. Jeg bryr meg ikke om hva hun sier, for hun snakker om ting hun ikke har peil på. Er lei hele dama rett og slett. Og ikke er hun mye flott egentlig heller. Må være slitsomt å leve slik som henne også rett og slett.
Hvordan gikk det med svensken som gikk rundt og sa at alle i regjeringen var dumme?
svar: Han fikk to års fengsel for å ha røpet en svensk statshemmelighet.
Dette avsnittet stod i Vg i går på en artikkel der de sa at 41% vil velge lavkarbo. Anna Anka som "ekspert"-kommentator?!? :rulleøyne Nytt lavmål, til og med for VG som ikke hadde så langt å synke.
At Anna Anka er negativ til lavkarbo gjør meg bare enda mer sikker på at lavkarbo må være riktig.
Ikke klarer jeg se at det var så mange karbohydrater i den omeletten hun proklamerte for heller men. Kanskje hun ikke vet hva lavkarbo er ? (Det var riktignok en fettfri omelett)
Jeg må si at det mest sjokkerende med den artikkelen var at Anna Anka bare er førti. Jeg trodde bestemt hun var en velholdt sekstiåring. Og jeg sier ikke dette for å prøve å være morsom.
Folk som tar Anna Anka på alvor bekymrer jeg meg svært lite for.
Vi hadde en diskusjon om Anna Anka sin alder her en dag, på skolen (av alle steder). Jeg trodde hun var opp i mot seksti og dette måtte jo googles. Så når vi da fant ut at hun er førti år gammel:eek:
Om hun er pen eller ikke er egentlig ikke så interessant, men hun ser jo faktisk utrolig mye eldre ut enn det hun er, men sånn skjer vel når man berøver kroppen for et minimum av fett ... :o Jeg synes det er skremmende at hun selv anser seg som et ideal. Hun må jo være maks påvirket av skjønnhetstyranniet i Hollywood. Jeg har bare så vidt sett noen episode av den serien hun var med i. Jeg syntes mest av alt synd på henne. Nå skal ikke jeg overanalysere henne, men på meg virker det som om hun prøver å overkompensere for en tøff start på livet.
Og jeg vet det er litt teit å komme med karakteristikker av folk jeg ikke kjenner personlig, men jeg må si det er et eller annet med henne som er proporsjonalt fascinerende/frastøtende. Og hun stikker seg jo fram og lager leven og framstår i grunn som ganske uortodoks og ekstrem for en sindig skandinaver, så begynner man å tenke sitt, forsåvidt ... :o
Det var en liten artikkel om henne i siste Maison mat & vin og hun er jo nære på å spise lavkarbo selv, men det skjønner hun sikkert ikke. ;)
Hun spiser i alle fall mye wok med kylling og grønnsaker sier hun, også cottage cheese med frukt, havabbor med asparges og fetaost og ungene får gjerne matpakker med mozzarellabiter og frukt... Hun spiser i tillegg litt brød og litt potet ser det ut til, men lite fett. Ser ikke ut som et veldig ille kosthold dette da.
Anna Anka har sagt og ment mye om det meste:D men alt som kommer ut av hennes munn tar iallefall jeg med en klype salt. Morsomt å høre på i små porsjoner, men en hel kveld eller helg med hun....... nja jeg tror jeg hadde stått over....beklager Anna:p
Jeg leste ett eller annet sted at Anna Anka bor i suite på hotell Continental og har SPESIALDIETT. Lite desperat, hun der.
Vel, hun lager jo trimvideoer og tjener på det, selv skal hun altså ha spesialdiett på et av Norges beste hoteller. Hva sier det?
Selv har jeg slitt med endel fysiske plager og et komplisert beinbrudd som har krevd flere operasjoner, og det har gjort meg mer stillesittende enn jeg ønsker. Jeg gikk opp 10 ekstra kilo. Takk være lavkarbo, så har jeg blitt kvitt de 10 igjen, uten å sulte i disse da årene det var vanskelig for meg å trene.
For de av oss som har noen plager og fysiske skavanker i tillegg til endel ekstra kilo å dra på, så funker ikke resepten til Anna Anka.
Det er ikke bare å si opp og hopp, det er ikke gjennomførbart for alle.
Hvis hun betaler er jeg klar med kandidat som har levd lavkarbo i ti år allerede nå :D
Lavkarbo er jo ikke akkurat noe nytt :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.