Er det helt umulig å redusere vekten uten å drikke så mye vann hver dag. Har gått på lavkarbo i to uker nå. Har gått inn 1,5 cm, men vekta står stille. Er ikke noen vanndrikker, og drikker te og Pepsi Max. Er det slik at en MÅ drikke vann for at vekta skal gå ned? Takk for svar :)
Hva har du i teen? Suketter trenger ikke være bra for alle. Pepsi max er ikke en tørstedrikk! Det kan du ha som kos, i helgene osv. Vann er tørstedrikk. Bland evt i litt smak fra fun lightsaft, sitron, lime, agurk e.l. Men ikke pepsi!
Så til det du ikke spør om; du har holdt på i to uker; det er kanskje for tidlig å vente resultater på vekta. Det er mange faktorer som spiller inn; alder, hvor mye du trenger å gå ned, hvor lang tid kroppen trenger på å omstille seg det nye kostholdet osv. osv. For noen er det også et poeng hvordan forholdet mellom proteiner/kh/fett er. Jeg anbefaler deg å lese denne tråden med informasjon til nybegynnere - samt lenkene i den.
Scroller du helt nederst på samme side så finner du flere tråder omkring samme emne.
Det er VÆSKEmengden det kommer an på , ikke om det er vann eller pepsi max!
Seff bør man ta hensyn til en del ting, men det er det totale væskeinntaket som er poenget, ikke om det er vann! Om du klarer, kan væsken godt komme fra agurker, alt sammen!;)
Nå ble jeg GLAD :D :D :D
Klarer ikke drikke vann som tørstedrikk, MEN drikker mye vann til mat ol. Men utover de er det smak fra fun i flaska mi ja, så nå ble jeg kjempeglad :D
Jeg drikker når jeg er tørst, jeg. Og det varierer vekdig fra dag til deg. Jeg tror ikke massemasse vann må til for å gå ned i vekt. Det er forsåvidt jeg et bevis på.:ja:
Dessuten er det NATURLIG å drikke når man er tørst ! Ikke hele tiden i et strengt drikkeregime.
Tror jeg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.