Grovsnus sa for siden:
Kan det tyde på mangel av noe når en opplever krampe i lår og legger om natta? Lårmusklene er så mørbanka at en skulle tru at jeg har blod-trimma.
Mvh Grovsnus
Ha en super dag :)
Grovsnus sa for siden:
Kan det tyde på mangel av noe når en opplever krampe i lår og legger om natta? Lårmusklene er så mørbanka at en skulle tru at jeg har blod-trimma.
Mvh Grovsnus
Ha en super dag :)
Supah sa for siden:
Det kan være et tegn på for lite magnesium. :smile: Tar du ketolysetabelettene? Ser at det står Ketolyse/Skaldeman.
nellie sa for siden:
Magnesium:)
jannesnuppa sa for siden:
Jeg tar 600 mg magnesium hver kveld, og hadde jeg ikke tatt de hadde jeg hatt krampe i leggene flere ganger hver natt, og det er helt forferdelig..
Grovsnus sa for siden:
Jøss, det var kjappe svar, tusen takk:)
Har vert sløv med ketolysetab. og magnesium. har brukt det i perioder. men etter en stund (uker) så opplever jeg hjertebank(?) . Når jeg slutter med tabelettene gir det seg . Men får vel fylle opp magnesiumlagret i kroppen litt. Kanskje ta en annenhver kveld.
Mvh Grovsnus
Ha en krampefri natt:)
Lulla84 sa for siden:
SOm de andre sier så Magnesium. Tar 600mg på kvelden å det har hjelpet veldig :)
Lulla84 sa for siden:
Magnesium er jo litt sånn avslappende virkning. Jeg tar to rett før jeg legger meg . Ikke opplevd noe hjertebank, og jeg sliter mye med hjertebank pga hjertefeil.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.