Sara_salamander sa for siden:
Hva er best og bruke, og hvor mye bør vi ha hver dag?
Sara_salamander sa for siden:
Hva er best og bruke, og hvor mye bør vi ha hver dag?
kamp sa for siden:
Hvorfor ikke velge olje fra fisk?
Jeg mener at det er bedre å bruke omega 3 som kommer fra fisk siden dette er gjort om til EPA/DHA allerede siden ikke alle kropper er like flinke til å gjøre om alfalinolen syre tli EPA.
Selv bruker jeg ca 1,6 gram EPA/DHA daglig :)
Lillemy71 sa for siden:
Tja si det, selv bruker jeg Udos og er kjempefonøydd med resultatet. Bruker 2 ss a 15 ml per dag (kan ta 3 ss i følge anbefaling på flasken) i tillegg til 30 g cocosa hver dag (er en egen tråd på dette). Jeg har aldri prøvd aman praman sin olje så jeg kan ikke uttale meg om den vil virke og hvordan den virker. Du må nesten bare prøve deg frem, men husk at det tar tid å få reultater. Følg dosering som står på pakningen, evt start ut veldig forsiktig og øk dosen etterhvert. Les om dette i den tråden jeg linket til.
Selv har jeg brukte fiskeolje av ulike slag i alle år uten å få noen særlig effekt av dette utenom å gå og gulpe sur tran hele dagen da :eek: Udos derimot har gitt meg en fantastisk hud (kvitt alle nupper, knirkefrie ledd, myk hud og lepper slik at jeg nesten ikke bruker lotion lengre)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.