< Tilbake til oversikten

Jeg har blitt 14 år igjen

lårannediskon sa for siden:

Ansiktet mitt ser ikke UT! Kviser overalt!! En mnd siden jeg startet med dette nå... Har det vært sånn hos dere eller?

Og i tillegg blør jeg 2. uka på rad.. Great..

Pruttilutt sa for siden:

Jeg fikk også kraftig utbrudd i ansiktet, og nå er jeg så fin som jeg aldri har vært før! Hold ut.
Da jeg startet med ketolyse i fjor blødde jeg 11 uker på rad, 2 uker pause etterfulgt av 9 nye uker. Det skjer noe med hormonene i kroppen, og det er nok best å la det bero. La kroppen ordne opp. :)

lårannediskon sa for siden:

Oh great...

smgj sa for siden:

Eller - dersom du har lagt om til mye melkeprodukter uten å spise så mye av dem før kan dette bidra til tenåringshud. ;)

bente1 sa for siden:

Huden min har faktisk aldri vært bedre enn den er nå, fantastisk deilig synes jeg:D
Kanskje er det ett omstillingsfenomen og vil regulere seg inn etter en stund?

Min tenåringssønn spiser lavkarbo, og en av hovedgrunnene til det er nettopp for at det holder huden så mye bedre. I sommer var han på en speiderleir med mye mel og sukker i maten, og hadde veldige kvise utbrudd da han kom hjem. Bare etter en uke på lavkarbo var han nesten helt fin igjen. Det var så stor forskjell at ingen vil tro på meg når jeg forteller det, jeg burde tatt før og etter bilder;)

Carisma sa for siden:

Kroppen rensker ut gammelt slagg. Varer som regel et par uker.

IKJ sa for siden:

Om det er noe trøst, så ser ikke jeg heller ut i trynet for tiden....:( Men det går over etterhvert ;)

Bee sa for siden:

Til og begynne med var huden min plettfri, men nå får jeg skikkelige utbrudd på haka med jevne mellomrom. Fatter det bare ikke.

Jeg spiser lavkarbo, trøkker i meg oljer, renser huden med anbefalte, gode produkter og bruker kun mineralsminke.

Lurer på om det er hormonspiralen som tuller med meg. Grrrr...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.