< Tilbake til oversikten

Indisk - the indian way...

madamode sa for siden:

som for eksempel på en skikkelig restaurant...hvor de bruker skikkelige og naturlige råstoffer, ta bort risen og det deilige nanbrødet...:sikle:

det kan jeg vel spise vel? tenkte å feire meg - min vektnedgang og har sååå fantastisk lyst på indisk - er dette helt fy fy?? :hungry:

Matglad sa for siden:

Jeg lever ketogent og spiser ofte indisk mat, både hjemme og på restaurant. Det er som du selv sier bare å droppe ris og nanbrød. En av mine favoritter og som er i skikkelig lavkarboånd er smørkylling -nam :).

Kos deg :)

Alynna sa for siden:

Jeg har spist indisk ute, byttet ris og brød med salat, og gikk ikke ut av ketose :)

madamode sa for siden:

:w00t::w00t: OH YESSS!!! gjett hvem som skal kooose seg med god samvittighet nå, tusen takk for herlige svar :suss:

Tone-G sa for siden:

Jaa, det kan du spise.. Prøv Butter chicken :sikle: Namnam

madamode sa for siden:

høres ut som en plan...er det noe spicy over den? elsker tandoori og egentlig jo mer krydder jo bedre! :sikle: :sikle: :sikle:

Tone-G sa for siden:

Elsker du tandoori, kommer du til å forgude denne retten.. Den er bare fantastisk god! Og spicy :) Litt tandooriaktig, men jeg syns den er mye bedre..

Den beste fikk jeg på Indian house :)

madamode sa for siden:

fader at jeg har spist middag i dag :(....meeeen, den som venter på noe godt vettu :D:D:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.