Eg har alltid spist feit mat før en fest eg, sjøl i 'gamle' daga når eg spiste høgkarbo.......
Trur eg heller ville 'feita meg' skikkelig opp før en fest eg :)
vell du kan alltid gjøre det du vil og samtidig gå ned i vekt.... Men du må ikke overdrive med det du spiser, passe på at du ikke spiser deg mett og fordele maten til hele dagen.
Du kan jo risikere at du blir dårlig da. Å det er jo ikke så kjekt da. Men spis deg god og mett på det du kan spise. Det gjorde jeg. Hadde panikk for å bli veldig full og dårlig dagen derpå. Jeg spiste maaasse den dagen men kun lovlige ting. Gikk fint det. Slik at magen har noe å jobbe med. Men du trenger ikke nødvendigvis bøtte innpå med karbo. Du kan jo øke mengden karbo den dagen, men ikke overdriv. For ellers så tar det lenger tid å komme i rytme igjen.;)
Er en egen tråd her for hvor mye en frihelg koster (1 karbodag og en fest f.eks). Noen sier at de bruker 2 dager på å gå ned igjen det de la på seg, andre sier en uke. Så da er det opp til deg om det er verdt det ;)
Jeg spiser lavkarbo selv om jeg skal ta meg en fest, men øker karbomengden litt denne dagen. Noen ganger er jeg plaget med hjertebank når jeg drikker alkohol, da lør jeg på med en sjokolade eller noe annet høykarbo om slikt skjer. Vet aldri når, så ikke vits å spise "feil" mat før evt. nødvendig:D
sist jeg drakk så var jeg i ketose.. ble DRITA kanon full av mye mindre enn det jeg pleier.. så pass på det.. du tåler mye mindre om du er i ketose i alle fall!!
Jeg tar meg en fest i ny og ned selv om jeg lever på lavkarbo. Det går fint, men drikk mye vann ved siden av . Faren er om du drikker for mye alkohol for fort. Rusen kan komme fort. Ha en fin fest!:)
Ikke for å være kjip, men er en 'vellykket fyllekule' verdt det? Kan du ikke bare droppe alkoholen eller drikke minde enn du vanligvis ville gjort?
Uansett om det ødelegger vektnedgangen eller ei, så tror ikke jeg det er lurt å tillate seg en sprekk etter bare tre uker.
Ville heller tatt bakfylla enn å tukle med dietten:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.