Byrja med det for 1 veke sidan, etter å ha gått på CampKilo shaker og klart å gå ned 15,7 kg.:D Har igjen ca 20 kg, så eg ville prøva meg på lavkabo, blir temmelig kjedelig å berre drikka suppe/shaker kvar dag :cool:..
Trur det er pga shakane at eg har slept unna sulten, tap av energien ol.. :) Godt er det!!
Velkommen! :) Ser du har vært medlem i over et år. Har du spist lavkabo før? Tror du kommer til å like lavkarbomat bedre enn shaker, ja :D Her får du spise omtrent hva du vil! 15 karber er ganske lite, men du kan klare det! Du får se det litt an etterhvert. Mulig du havner i ketose. Hvis det er planen bør du lese ketoseboken. Ellers anbefaler jeg nybegynnertråden hvis du ikke har vært her før ;)
Tenkte at eg skulle byrja med lavkarbo for 1 år sidan, men så var det problem med å komma i gang... :p Men no er eg kommet godt i gang, og føler at det går bra. :) Slite litt med alt feittet eg må ha i meg, men det går seg vel til...
Har lese temmelig mykje både på nettet og her, så eg føler at eg kan ein del .:)
Lykke til :) Men er det noen spesiell grunn til at du skal spise maks 15 g kh om dagen?
Det er ikke alltid om å gjøre å ligge så lavt på karbene som mulig, men å finne det kroppen trives best med :)
det er jo ikke de 15 kh som er problemet så lenge de kommer fra grønnsaker. Farlig lite blir det når man sparer kh til snacks og godt osv.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.