Jeg er en gutt på 20 år som startet med lavkarbo for rundt en måned siden. Jeg ble introdusert til lavkarbo gjennom moren min, som anbefalte det sterkt(Både jeg og moren min er relativt store)
Jeg følger ingen spesifikk lavkarbodiett, men moren min følger spisdegslank, så jeg spiser ofte mye av de rettene hun kjøper inn.
Jeg har allerede gått ned fra 117 til 109, så jeg er storglad!
Jeg kombinerer også dette med sykling, fordi jeg generelt er veldig glad i naturen, og egentlig liker å være ute. Selv om det har blitt mye inne-sitting det siste året, og at jeg fikk førerkortet for to år siden hjalp heller ikke i forhold til mosjon, men nok om det.
Nå har det seg sånn at skal ha noen venner på besøk i morgen kveld, og trenger tips til noe snacks jeg kan lage (som jeg også kan spise :) )
Det er viktig at dette inneholder smør
og at det ikke trenger å stekes på høy varme.
Ikkje for å vere frekk, men siden eg fikk med meg ditt første innlegg tidligere i dag, veit eg kvifor 'retten' må innholde lite smør. Syns rett og slett det var ett usmakelig spørsmål på ett sånt forum :mad:
Ærlig talt, hadde det vært bedre om dette hadde vært den første tråden min? Temaet mitt var jo lavkarbo mat, så jeg kunne godt ha løyet og sakt at det var helt vanlig mat, men jeg liker ikke å lyve. Ærlighet varer lengst fikk jeg høre da jeg var yngre, merkelig det der.
I ettertid så må jeg riktig nok beklage at jeg la inn den tråden. Jeg leste reglene på nytt og så at det ikke er lov å lage tråder som "Strider mot norsk lov", og jeg skjønner at dere vil klassifisere tråden min som "ulovlig".
Bacon, sopp, løk, brokkoli og kjøttdeig surres godt i smør, hell over rømme og kok opp. Salt og pepper. :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.