< Tilbake til oversikten

Snope hver helg?

Sjokoholiker sa for siden:

er det dumt?
har gått ned 16 kg som var mitt første del mål, og de siste ukene har jeg skeia ut hver helg. Men er det sånn at det ikke er så bra med lavkarbo i ukene også vanlig snop i helga? Har ikke gått opp,eller, har gått opp 1-2 kg men det forsvinner igjen i uka.. er så svaaaak... har vært superstreng siden januar da, og no har viljestyrken min forduftet.

Mariann S sa for siden:

Kan ikkje du lage deg litt snop då :) Ha det ståande i ei boks i kjøleskspet.
Herer mine oppskrifter. Eg anbefaler peanøtt-sjokoladen og snickers-sjokoladen :p

Sjokoholiker sa for siden:

ojj tusen takk, det må jeg prøve ja!! er div jeg må handle inn, men det skulle jeg jo få til. driver og lager noe som kalles geniale sjokoladebiter, men de er jeg sååå lei av:p
selger de sukrinmelis på life butikker skal tro?

Mariann S sa for siden:

Stadig fleire tar inn Sukrinmelis og Sukrin.
Vil tru alle helsekostbutikkar har det. Og på velutrusta kolonoalbutikkar finn du det også
Iallefall hadde Mega i bygda her fått det i hyllene sine :)
Mengde søting må du prøve deg fram med, vi er så ulike i søtbehov.

Yrla sa for siden:

Litt lavkarbosnop hver dag er bedre enn masse sukker i helgene. Man kan unne seg litt. Og spe på med sunne godsaker som ost og skinke eller noe. Det r et hav av oppskrifter på snop her inne som er lavkarbo'isj. Selv skal jeg begynne å snope når tagatesse/tagatose-søtede sjokolader kommer innenfor min rekkevidde.

Regniesil sa for siden:

Å,du hadde mange gode tips i bloggen din, Mariann!

MissHappy sa for siden:

Mange gode forslag du hadde Mariann, men tror du det går ann å bytte ut sukrin med annen søtning? Magen min liker dessverre ikke sukrin, og sist jeg sjekket var det litt mye karbo i de, eller husker jeg feil? :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.