< Tilbake til oversikten

Sukkerfri kakao

un9 sa for siden:

Kan man drikke sukkerfri Options-kakao når man går på South Beach?

Nille sa for siden:

bringe denne opp igjen
[font=Verdana][/font]
Er det noen South Beachere her som vet ???

Aline sa for siden:

den er vel ikke sukkerfri? finner ikke boksen akkurat nå, men hm... tenke...

en kopp i uka kan da umulig skade? bare det ikke blir for mye?

Nille sa for siden:

Joda, den er kunstig søtet aline. I sånne porsjonsposer, to og to. Og den smakte forøvrig PYTON syns jeg. Vet at det er tillatt med usøtet kakao på South Beach, men vet ikke hvordan det er med kunstig søtet ......:p

magdalena sa for siden:

Leser på boksen nå,og på den svenske står det ikke noe om sukker,men på finske derimot,står det oppført sukker i parantes på kakaopulver..Men den er også søtet med aspartame.Jeg synes confecta sin er bedre,men options er ikke ille hvis en skal ha en kopp og kose seg med en gang i blant,med en fløteskvett i:)

Aline sa for siden:

ok, mente at det var sukker i min (jeg har boks, ikke porsjonsposer, kanskje det er forskjell?)

:)

Aline sa for siden:

jeg sjekket i butikken idag og både confekta og options hadde 5-6 gram sukker per kopp.
confecta har kommet med en ny en også, 72% kakao, den har nesten ikkeno' sukker .

pusi sa for siden:

Hva med hjemmelaget kakao av kakaopulver, skummetmelk og kunstig søtstoff? Er det fy-fy?
Jeg digger det, og det er jo dødsenkelt å lage! Og et lite tips: ha i ørlittegrann chillipulver! Mmmm. Kardemomme, kanel, ingefær (helst fersk) og muskat er også nydelig.

Marianne sa for siden:

Min Confecta boks er søtet med aspartam og tørket stivelsessirup. I tillegg er det tørrmelk og det inneholder jo melkesukker. Melk er heller ikke Fase 1 - mat. Kakaoen inneholder 6 g karbo pr.porsjon, og det er ganske mye. Ikke Fase 1 - mat. Vent i tilfelle til fase 2.

pusi sa for siden:

?? Er du sikker på det? Skummetmelk står på listen over godkjente matvarer på fase 1, og mange fase 1-oppskrifter jeg får på nyhetsbrev fra den offisielle siden inneholder melk.
Litt forvirra jeg nå :blinke:

Dimples sa for siden:

Det er tillatt med 125 mlx2 pr. dag :)

lilletrine sa for siden:

Endelig noen som deler min smak også..."alle" drikker den kakaoen, men jeg synes som deg...den smaker PYTON.
Confecta 72% kakao derimot...altfor god...:D

Monix sa for siden:

Hvor kjøper man dette??:P Lyder godt

stinasol sa for siden:

confeckta sin får du på matvare foretninger,er ikke sikkert de
har over alt men på store velasorterte foretninger som
mega,ica,obs osv har jeg sett og kjøpt iallefall ;)

Monix sa for siden:

ok mange takk. Syntes det er svert at finne varer her i norge, specielt light produkter..

Er der nogen som vet hvor meget fedt der maks må vere i skære ost og i alle salgs kjøtt?
Tenker på kjøtte deig feks

stinasol sa for siden:

vet ikke men du burde heller starte en ny tråd på de spørsmålene
så får du sikkert svar :)

nøtta sa for siden:

mens vi er inne på kakao (:p) toro har kommet med en ny sukkerfri med 6 karber per kopp, søtet med splenda og denne er i motsetning til de andre VELDIG god !!!

stinasol sa for siden:

da vil jeg gjerne vite hva den hetet:D for confeckta sin er ikke god

lilletrine sa for siden:

:eek: synes du ikke den er god:confused:

Beste jeg har smakt;)

nøtta sa for siden:

den heter toro sukkerfri kakao ;) eller noe sånnt du skjønner hvem det er , men en liten kremtopp på toppen er det ingen ting og si på den !

stinasol sa for siden:

nope hehe,og jeg har prøvd å lage den med kun fløte og
syns ikke den er søt nok og så er det en eller annen bi smak
på den :o men det er mange som liker den og det er bra ;)

stinasol sa for siden:

ok,da skal jeg se etter den :)

lilletrine sa for siden:

Fløte?
Den skal jo blandes i vann.
Bruker noen ganger natreen eller splenda i hvis jeg vil ha den søt.
;)

Hyper sa for siden:

signerer denne!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.