Juliuspus sa for siden:
Mulig dette har vore oppe her før, men eg er ny, så eg må spørre om karbo innholdet i farris. Noen som vet om eks grønn farris (den med grønn kork, min favoritt..)?
Juliuspus sa for siden:
Mulig dette har vore oppe her før, men eg er ny, så eg må spørre om karbo innholdet i farris. Noen som vet om eks grønn farris (den med grønn kork, min favoritt..)?
Supah sa for siden:
Karbohydratinnholdet i Farris er lik 0! Så bare kos deg og drikk Farris! :)
StegforSteg sa for siden:
Jeg vil legge til her at Farris inneholder salter som igjen kan binde vannet i kroppen, så du må se hva kroppen din tåler av salt før du bøtter innpå litersvis :)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Og er man som meg som sliter med å få i seg nok salter i forhold til vannmengde, er farris helt ypperlig! =)
Ja, det går helt klart andre veien å :) Man må nesten bare se på seg selv å teste litt :)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Helt klart! Vi reagerer alle ulikt på det meste.:)
Kroppene våre er rare vesener. :D
Juliuspus sa for siden:
Tusen takk for svar, no ble eg lykkelig!!! (Skal ikkje mye til nei..)
koko75 sa for siden:
Må bare skyte inn at jeg har investert i en Soda Stream-maskin jeg bruker til "farris". Er ikke noe glad i flatt vann, men med litt kullsyre i går det unna sikkert 3 liter om dagen. :) Saltene går du glipp av/slipper du da.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.