< Tilbake til oversikten

Tankens kraft

Summer sa for siden:

Dr Masari Emoto har gjort et eksperiment der han har sett hvordan tanker og spesielle ord påvirker vann. Se her:

www.hado.net/Crystals.html

.....og med tanke på at kroppen vår består av ca 90% vann......

Gine sa for siden:

Hei Lise.

Leste innlegget ditt for noen dager siden og har gublet litt... Her er en teori jeg har kommet frem til. Når vi snakker kommer det lydbølger ut av munnen, disse treffer vannet og lager krusninger i vannet. Men dersom det er slik, vil det jo bli forsellig mønster i vannet ettersom hvilket språk man snakker...:confused:

HP sa for siden:

Forskjellig mønster i vannet ettersom betydningen av / energien i ordet en bruker. Uavhengig av språk. Og det trenger ikke være tale. De fleste eksperimentene er gjort ved å lime en lapp på et reagensrør med destilert vann. "Demon" eller "Takk" gir sjokkerende ulikt resultat. Siste jeg leste om disse forsøkene var at Emoto reiste til Israel og "ba" ved klagemuren - ba til reagensrørene som sto på kontorpulten i Japan.

Vanskelig å tro på, men han produserer faktisk resultater. Sjokkerende resultater! :eek:

Vi består tross alt av nesten bare vann... :o

Gine sa for siden:

Jøss, spennende!

Marianne sa for siden:

Så interessant! marianne skal tenke mer på dette

guro sa for siden:

Hva tror du skjer med vannet i krana da da? :D
[font=Comic Sans MS][/font]
Unskyld, jeg synes dette er et spennende tema jeg også! Men jeg er litt skeptisk ... :o

HP sa for siden:

Får en virkelig til å tenke på hva som står på T-skjorten :p

HP sa for siden:

Vann med merkelapp.

Venstre: Engel
Høyre: Demon

Gine sa for siden:

Hvis du sier: 'Jeg er så glad, jeg er så glad!' samtidig som du drikker vannet rett fra krana, får du masse gladvann i kroppen...
Ikke kjør bil rett etterpå, :full:men tørk gjerne av benken etter deg....

Dette er ikke for å gjøre narr av noen! Bare fantasien min som tok litt av, og humor er vel bra det?

guro sa for siden:

Det må nesten prøves. Kanske det forsterker afirmasjonen? ;)

Marianne sa for siden:

Sett et vannglass i solsstrålene før du drikker det - det tilfører vannet positiv energi!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.