Smaken er jo som baken, men jeg har mitt teskrin fullt av Pukka-te og liker godt flere av dem. Love og Night time er blant mine favoritter. Oppdaget forresten at iherb også selger denne teen så nå kommer det småpakker med te i posten også. :D
I :hearts: Pukka
Jeg liker After Dinner veldig godt. Smaken på Night time syns jeg også er veldig god, men det prikker sån i panna mi når jeg drikker den :p Og så liker jeg godt en med ingefær og den med vanilje og kamomille.
Jeg liker cleanse-teen som iste. :) Og den som heter three ginger har jeg hatt mye glede av, skjønt nå har jeg funnet en annen ingefær-te på nærmeste tyrkersjappe jeg liker bedre.
Ellers synes jeg egentlig pukka-teene smaker rimelig tamt. :o Eskene er finere enn smakene, stort sett.
Jeg er tilbøyelig til å være enig ... Cleanse-teen bruker jeg fordi den funker litt som basete for meg, renser ut slaggstoffer fra musklene så jeg blir mindre sliten og hjelper mot syreproblemer når det er et issue. Men smaksmessig synes jeg "ordentlig" myntete på ferske eller tørkede blader er utrolig mye bedre!
Ble litt sur på Yogamatters for øvrig, for de hadde bare pakket forsendelsen min (øyepute + te) i plast, og tepakkene var blitt klemt og så ikke så fine ut lenger. Jeg skulle jo ha dem til pynt i tehylla mi! :p
Det er sikkert derfor jeg liker dem så godt da :rolleyes: Jeg er ikke så begeistra når det blir for mye smak. Roobios f.eks. syns jeg er altfor stram i smaken. Liker sterk mat, men ikke sterk te :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.