< Tilbake til oversikten

Urinsyregikt?

Nemina sa for siden:

Noen her som har det???

Jeg begynte på lavkarbo 1.august og etter en ukes tid begynte jeg å stivne og få vondt i alle leddene.
Fått svar om at jeg har fått urinsyregikt.
Legen mente på at kroppen kan ha reagert på at jeg bytta kosthold, og det da har slått ut.

langaard sa for siden:

[quote=Nemina;1211763]Noen her som har det???

Jeg begynte på lavkarbo 1.august og etter en ukes tid begynte jeg å stivne og få vondt i alle leddene.
Fått svar om at jeg har fått urinsyregikt.
Legen mente på at kroppen kan ha reagert på at jeg bytta kosthold, og det da har slåttmm.. j
Hmm.. jeg har urinsyregikt, men har vært helt symptomfri etter at jeg la om til lavkarbokosthold!
Prøv en stund til er mitt råd:)

Kitt sa for siden:

Dersom du scroller helt nederst på siden her, finner du flere tråder om samme tema!

Er nok mer vanlig at man blir bedre i stede for verre, men at en såpass radikal kostholdsomlegging kan trigge noe i første omgang, er ikke til å komme forbi!

Yrla sa for siden:

Det er vanlig å være plaget de første ukene. Gi det tid.

Gracella sa for siden:

Hexberg mener at bl.a folk med urinsyregikt kan kureres (bli symptomfri) med lavkarbo, kanskje du burde lese deg opp på henne?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.