< Tilbake til oversikten

Planlagt sprekk

Newstart sa for siden:

Joda jeg syns det passet med en planlagt sprekk i dag. Er irritert og syns dagene går litt opp igjen så jeg bestemte meg for å spise et eller annet høykarbo. Det hele endte på rosin boller og litt sjokoladekake. Og hva skjedde? Joda jeg sitter her og ikke føler meg noe bedre eller verre, og har inntatt altfor mye fy mat som jeg aldri før har gjort. Hva var vitsen egentlig? Ikke var det godt heller. Det var liksom bare for å gjøre det. Totalt unødvendig spør du meg, men det vet jeg da til neste gang. :p
I morra er det påan igjen på stram line for det er der jeg trives best. :rolleyes:

Kiro sa for siden:

Sånn tror jeg de fleste her inne har det en gang i blant. :)

Kjenner i hvert fall selv at jeg noen ganger er drittlei alt som heter lavkarbo, og bare drømmer om høykarbomat, og da synes jeg at det er godt med en slik dag. For det hjelper meg til å innse at jeg egentlig trives ganske bra på dette kostholdet. Man trenger bare en liten vekker i blandt. :)

Lulla84 sa for siden:

Hender det er sånn her også. Jeg tåler ikke hvetemel, så sprekker ikke på det uansett. Men i helgen kjøpte jeg potetgull, fordi jeg fikk lyst på det . Ikke mye jeg åt av den posen egentlig, en da hadde jeg fått litt, og jeg hadde det i hus :p

StegforSteg sa for siden:

Gratulerer med "oppvåkningen" :D

Mammarosa sa for siden:

Deilig å innse at gresset ikke er grønnere på den andre siden ;)
Jeg har jo (som du vet) forsøkt meg på høykarbo igjen og jeg er så gal i magen at jeg burde forvises fra heimen... Nå er jeg tilbake igjen, tror faktisk ikke magen m in tåler hvetemel så godt gitt!

smgj sa for siden:

Om du vil vite hva hvete kan forårsake så se boka i denne blogen. www.wheatbellyblog.com/ Jeg har ikke lest den selv ennå, men den står på innkjøpslista mi....

Hilsen en som får tett nese, trange mellom ører, bihulebetennelse, 3 ekstra kg og nerver i klem (!) av kornvarer.

Newstart sa for siden:

Så kjekt å se at dette ikke er ukjent for andre også. :D
Jeg vet iallefall det at neste gang jeg bestemmer meg for at jeg skal smake på noe så bør det være nøye planlagt. Det var jo forsåvidt det nå også men i og med at jeg ikke hadde lyst på noe så falt det på boller og kake.
I går var buksa trang og magen stod ut. Alt var tungt og jeg mistrivdes faktisk. I dag er klokka mi og ringene mine løse igjen og buksa helt passelig.
Aldri mer sier bare jeg. Ok ..... iallefall så skal det bli lenge til neste gang.:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.