< Tilbake til oversikten

Krypende tilbake..

nednedned sa for siden:

Off.. Starta på lavkarbo i sommer, gjekk ned 7 kilo på 5-6 veker og var kjempefornøgd! Skjønte fort at dette er noko eg trives med og kan leve med lenge. MEN, har nylig flytta til London (der eg studerer) og alt har gått fullstendig skeis. Har ikkje spist annet enn karbohydrat dei siste 2 vekene, og er redd eg har gått opp igjen alt eg har gått ned.

I dag starter eg påan igjen, og lurer på om noken kan inspirere meg litt? Noken som har gått gjennom det samme, altså å måtte starte på nytt? Noken tips? Erfaringer? Blir takknemlig for alt eg får!

Lisa :)

langaard sa for siden:

Har ikke noen spesielle tips, vil bare ønske deg lykke til:goodluck:

-Cilia- sa for siden:

Du er råheldig som bor i London (matmessig ihvertfall, det er ikke på lista over plasser jeg har lyst til å bo. Men det er en annen diskusjon ;))! Hver gang jeg er i Storbritannia (noen ganger i året) tenker jeg at det hadde vært så mye lettere å leve lavkarbo hvis jeg hadde bodd der. Bare gå en tur på nærmeste Marks & Spencers så får du masse å velge i! Og så serviceminded som de fleste er så har jeg aldri hatt noe problem med å få salat i stedet for chips på restauranter. Lykke til, dette går nok kjempebra! Tips: hvis det eneste stedet i Storbritannia du kjenner til er London så går du glipp av det beste! Ta toget til andre byer om du har tid, jeg anbefaler f.eks. Norwich og Brighton. Det går tog til Brighton hele tiden, og det tar bare en halvtime! Norwich blir lengre, men absolutt verdt det!

Nerthus sa for siden:

Tenk så heldig du har vært som har fått denne erfaringen! Nå vet du jo kanskje også "hva som skjedde" - og da er det lettere og unngå det neste gang ;) (Jeg er tilhenger av at KAN man se det positive i en ting - bør man også velge og gjøre det ;))

Istemmer at du er heldig som bor i London - har vært der bare en gang - men alle butikker/kiosker osv har jo så mye god lavkarbo-fastfood at dette bør ikke bli noe problem!

MAR sa for siden:

Mitt tips er bare, som Nerthus sier, å se på den siste tiden som en god erfaring! Jeg vet hvor surt det føles - har vært der selv - men det er faktisk en veldig bra erfaring å ha gjort. Til neste gang du er sliten/matlei/skal reise bort/i selskap eller hva det nå er som gir deg nesten-lyst til å la ting skli litt ut, så har du faktisk prøvd det og vet hvor fort "bare litt" blir til å snu helt om på kostholdet.

Lykke til! :klem:

nednedned sa for siden:

Tusen takk alle sammen!
Og dere har fullstendig rett i at eg kan legge dette til lista over erfaringer. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.