eschri sa for siden:
eldorado gele(uten tilsatt sukker) finnes i flere smaker koster 23kr pr pose som blir7,5 dl gele
7kcal pr 100gr gele og 0,2karb pr 100gr gele
kan også lages til fromasj
veldig enkel dessert
eschri sa for siden:
eldorado gele(uten tilsatt sukker) finnes i flere smaker koster 23kr pr pose som blir7,5 dl gele
7kcal pr 100gr gele og 0,2karb pr 100gr gele
kan også lages til fromasj
veldig enkel dessert
Kitt sa for siden:
Det er den som ble laget av Heistad tidligere! Veldig god og meget anvennelig!:D
Hvor fikk du tak i den? Varierer så veldig hvem som har den i sortimentet!
Qlio sa for siden:
Finnes også som sjokoladepudding og vaniljesaus. ;)
eschri sa for siden:
kjøpt på Meny
Kitt sa for siden:
Takk, da skal jeg sjekke min Meny ved førse anledning! Alltid greit å ha litt på lager i skapet!
Kunne jo hende jeg fikk lyst på Gerds ostekake feks!;)
StegforSteg sa for siden:
Typisk, vi har jo ikke meny :(
Kitt sa for siden:
Send Eldorado en mail, da vel! Spør hvem i ditt nærområde som fører de produktene. Er de ingen, kanskje de finner ut at det bør være det!;)
Jeg kjenner han som driver Rema rett rundt hjørnet og har spurt om han kan ta inn :) Han spiser lavkarbo selv så er ikke så vanskelig å be på slike ting. :heia:
eschri sa for siden:
prøv en av disse butikkene (samme konsern)
KIWI 845 KRISTIANSUND SENTRUM
KIWI 896 RENSVIK
KIWI 897 DALE
KIWI 941 LØKKEMYRA
eller spar, joker, mix, ultra !!!
Lykke til
Wow - takk for hjelpa. Skal sjekke Kiwi i morra jeg. :heia:
Lunaluna sa for siden:
Eldorado er Norgesgruppens egen merkevare. Finnes derfor ikke på Rema. :(
dollie76 sa for siden:
Jeg fant også denne på min lokale Meny nylig. Ble veldig glad, for har leitet og leitet og leitet (og spurt en plass) etter Heistad-produktene..de hadde også en lavkalori/mindre sukker fruktcocktail (som jo ikke er lavkarbo....men fruktcocktail med mindre sukker i laken er bedre enn en med mye sukker ilaken)
Kjøpte sjokoladepuddingen jeg, da - gele tenkte jeg fremover lage med gelatinpulver, og vaniljesaus kan man vel "nesten" få ved å piske krem og ha i litt vaniljeekstrakt/pulver (tenkte jeg da..)
Echo sa for siden:
Den sjokoladepuddingen er det jo en del karbohydrater i da så den har jeg holdt meg unna:D Jeg hadde ikke klart å spise noen få gram i hvertfall:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.