< Tilbake til oversikten

"Lenke fjernet"

mofe sa for siden:

HP - jeg ser at du endel steder har fjernet lenker, til produkter. Hvorfor det?

Fordi det jeg er jo veldig fint for oss her inne og få se hva slags forskjellige ting det er der ute? Eller foretrekker du heller at vi forteller om navnet på produktet, også får folk "finne ut av det sjæl?"

:)

themonk sa for siden:

Ja, jeg lurte på det samme. Er det for at man ikke skal drive reklame her inne? Mulig jeg overvurderer de som bruker forumet, men jeg ville nå trodd at de fleste har evnen til å selv vurdere hva de ønsker å tro på...? :confused:

HP sa for siden:

Vi har hatt endel nyoppstartede nettbutikk-eiere som har spammet oss med lenker til butikkene sine :) Proteintilskudd og slikt.

Vi er iferd med å utarbeide rettningslinjer som vil bli lagt ut, men inntil videre så sletter vi lenker. Produktanbefalinger basert på egne erfaringer vil være greit, men vi er i en overgangsfase nå. Jeg ser at lenken themonk la ut nok ikke skulle vært slettet. Jeg beklager det.

Håper du vil legge den inn igjen, samt skrive merket inn i innlegget slik at folk ikke trenger å besøke butikken for å finne ut hva som er markedets beste proteintilskudd ;)

Vi er i ferd med å bli et stort forum, og noen rettningslinjer er nødvendige. Håper dere vil vise oss litt forståelse mens vi prøver å finne den optimale løsningen. :)

mofe sa for siden:

Skjønner det HP, og håper du skjønner at jeg "viser forståelse".. Jeg er bare et uskyldig nysgjerrig menneske :o

Og jeg så de andre innleggene hvor du hadde slettet linkene, (et par uker siden?) - og det lyste jo ganske godt igjennom at dette var snikreklame :ja:

themonk sa for siden:

Jeg er nok ingen reklamehai som prøver å selge kosttilskudd. Jeg kan heller legge inn link til produsentens side, så favoriserer jeg ingen butikker...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.