< Tilbake til oversikten

Partydressing

Bønna200 sa for siden:

Er det noen som har oppskrift på partydressing? Jeg elsker Fader Martin sin, men hadde vært fint å kunne lage en selv:)
Jeg har søkt på forumet her, men ikke funnet akkurat den dressingen.

Nerthus sa for siden:

Jeg bruker majones og creme fraiche 50/50, litt flytende natreen, evt en skvett sitronsaft og en dæsj ketchup uten sukker. Blir litt sånn thousand island bare bedre :) Nå har jeg ikke oversikt over hvilket krydder de bruker i partydressing, men det står kanskje på flasken? Du kan jo blande i det krydderet du vil ha i tillegg :)

Bønna200 sa for siden:

Så glup har jeg ikke vært:p Men jeg er ny i matlaging;) Takk for oppskrift!

Sweetie73 sa for siden:

Hei, tror dill vil gjøre susen! :p

Bønna200 sa for siden:

Også jeg som innbilder meg at jeg ikke liker dill:stuart: Men når jeg leser på flaska ser jeg jo at det er dill:p Takk:)

Sweetie73 sa for siden:

Dill er deilig i mye! Prøv deg fram i små mengder....jeg mener bestemt at det er dill som gjør partydressingen så ekstra god! Lykke til!

Bønna200 sa for siden:

Har søkt og søkt, men finner ikke partydressing:rolleyes: Men helt klart noen dressinger fra den tråden jeg skal prøve ut:)

StegforSteg sa for siden:

Litt on the side; men hvordan oppbevarer dere dressinger i kjøleskapet? For best holdbarhet?

Sweetie73 sa for siden:

Tupperware! Pass på å bruk en beholder som er rett på størrelsen, dvs. ikke for stor. Trikset er å ha så lite luft som mulig! :)

Bønna200 sa for siden:

Takk for det:) Og jeg er helt sikker på at du har rett:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.