I helgen jobber jeg natt og jeg vet av erfaring at jeg da snavler i meg alt jeg finner i skapene, type Rett i koppen, Toro kakao og gjerne en haug med frukt. Står det sjokolade framme så er den også veldig lett å forsyne seg av. Det er akkurat som kroppen hyler etter raske karbohydrater klokken tre på natten.
Noen tips til hva man kan ha med? Må være lettspist, gjerne litt snavlete, så man bare kan trø innpå ved behov. Pleier å ha med en salat som hovedmåltid, men det holder sjeldent, jeg må ha noen småting og trykke innpå når trøttheten tar overhånd?
Babybelost og en god spekepølse i ferdigskårede skiver eller osteknekkis med en form for dip er god nattmat, syns jeg.
Ostebiter og paprika også, når jeg tenker meg om!:)
Jeg skulle også til å si to kokte egg overhelt med smør, og gulost. Du kan også ta med et hjemmebakt rundstykke med smør, kyllingpålegg og ost. Litt nøtter, tagatosesjokolade.
Nøtter. Salte mandler. Stangselleri og dip (f.eks. rømme med tacokrydder). Babybel. Myk lavkarbofudge.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.