< Tilbake til oversikten

Hei igjen

siri0109 sa for siden:

da startet jeg opp på ketolyse på mandag...har ennå ikke kommet i ketose....:/ dere som har hatt en pause og gått på nogenlunde lavkarbo i mellomtiden, gikk dere raskt ned i vekt igjen når dere begynnte på ketolyse? tok det lengre tid for å komme i ketose?

og jeg er matlei....tips?

marieve sa for siden:

Jeg har også startet opp igjen denne uken etter en litt for lang sommerferie... :) Hadde utslag på stiksen i går kveld.

Synes det er vanskeligst med frokost jeg, er sulten men har ikke lyst på varm mat så tidelig. Tenkte å lage meg noen knekkebrød som jeg kan ha under pålegget.

Ellers går det mye egg og eggelapper med pålegg på her. Middag går greit, helt vanlig middag uten poteter/ris/pasta med litt ekstra fett der jeg kan, blomkålmos eller grønnsaker stuet i fløte og philadelphia er populært hos store og små her i huset.

Håper du finner på noe som frister!
Har forresten laget meg musli, etter oppskrift i boken til Dahlqvists, men jeg aner ikke hva jeg skal ha på. Yoghurt gir jo mange karber, kan fløte og cottage cheese være et alternativ tro?

IKJ sa for siden:

Frokost-tips: fiberrik med linfrø eller solsikke, har ca 2,5 gr karb pr stk. Ha vanlig pålegg på.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.