Budeiea995 sa for siden:
Ja overskriften er jo talende..
Budeiea995 sa for siden:
Ja overskriften er jo talende..
smgj sa for siden:
Jeg gjør like før mens. Vannvekt som slipper i løpet av mensen. For meg ca 1 kg, men det varierer veldig mellom personer.
StegforSteg sa for siden:
Jeg er vel rundt eggløsning nå, har oksehunger og regner med at vekta gjerne vil stige litt for så å gå ned igjen. Ved mens har jeg ikke monitorert så nøye enda - men skal gjøre det neste gang den melder sin ankomst :)
Bønna200 sa for siden:
Jeg går opp mellom en og tre kilo i vann, det varierer litt. Men det sitter i en ukes tid på meg. Litt forskjellig fra person til person:)
Budeiea995 sa for siden:
Aha... Får se da.. Har ei snodig vekt som jeg må veie meg på mange ganger. Når man har fått tre like tall (og jeg vet jo sånn ca hvor jeg ligger henne) er det god fisk. Gubben sier at det jo bare er å kjøpe ny, men det tør jeg ikke... Kan jo være denne veier 2 for lite liksom, thi, hi!
Lulla84 sa for siden:
Jeg går også opp en 1-3 kg .
Rin sa for siden:
Jeg går også opp i uka (eller, 7-10 dager) før mens, mellom 1 og 3 kilo. Så renner det av igjen ganske fort med en gang mensen melder sin ankomst.
FrkMarge sa for siden:
Vi er vel ganske mange som får litt ødemer i forbinnelse med mens, enten premenstruellt (årsaken til humørsvingningene er faktisk lette ødemer i hjernen sannsynligvis), eller under selve mensen.
Det forsvinner igjen enten når mensen kommer, eller i løpet av mensen eller når den er ferdig.
Jeg går også opp minst 1 kg noen få dager før jeg venter mens. vanligvis ligger det på 1 Kg men jeg har opplevd helt opp i 3-4 kg.
Jeg går også vanligvis opp litt omtrent ved El, men ikke like mye 0,5-1 kg kanskje.
Newstart sa for siden:
Jeg går opp ca et kg i løpet av uken i forkant. Så slipper den kg pluss gjerne litt til når mensen har kommet godt i gang. Merkelige greier det der.:D
jente20 sa for siden:
jeg går NED jeg.. :) har av en eller annen grunn mye høyere forbrenning når jeg har mensen..
*carpe* sa for siden:
Endelig fant jeg en tråd om dette (er jammen ikke bare bare å søke inne på dette forumet) jeg håper virkelig det er dette som skjer med meg nå, om ikke så har jeg ikke gått end noe som helst den første uka....det er kjipt det.
FrkMarge sa for siden:
Samme her - noen dager før.Mariann S sa for siden:
Går opp ca 2 kg ett par dager før, og når veka er over er vekta som før :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.