aldrimerjollycola sa for siden:
Hvem smaker best?!
Har akkurat bakt en sukrin/mandelmel sjokoladekake med en merkelig bismak...tenkte å prøve en ferdig mix, men hvilken er best? :)
Hvem smaker best?!
Har akkurat bakt en sukrin/mandelmel sjokoladekake med en merkelig bismak...tenkte å prøve en ferdig mix, men hvilken er best? :)
Mortil1 sa for siden:
Jeg har bare prøvd den fra Funksjonell mat, men den var knallgod! Serverte den i en bursdag til folk som ikke gikk på lavkarbo. De syntes den var god til å være en ferdigmix, de fikk ikke vite at den ar lavkarbo før de gikk ;-p Da holdt de på å dåne ( trenger jeg å si at de generelt er gansje negative til lavkarbo?!) Jeg hadde bare litt dryss med sukrinmels over, ingen krem.
Bokhylle sa for siden:
Hvor får man kjøpt Funksjonell Mat sin sjokoladekakemix? Skal i bursdag på lørdag og vil ha med noe eget, så jeg slipper å sitte å se på de andre spise deilige kaker mens jeg sikler utover bordet. Men jeg vet ikke om jeg orker å lage noe fra bunnen av, for det finnes så utrolig mange oppskrifter der ute, og jeg vet ikke hvilken jeg skal velge, jeg har dessuten ikke alle ingrediensene som det gjerne trengs.
Oooog, hva koster den, hvis noen husker? :P
Mortil1 sa for siden:
Jeg kjøpte på nettet... Vet ikke om noen butikker har de. Funksjonellmat.no Men da rekker du ikke få den til lørdag da... Er ganske dyr, men husker ikke eksakt, rundt 60,- tror jeg.
Den selges i noen sunkostbutikker i oslo/sandvika!
Bokhylle sa for siden:
Takk, da får jeg titte på Storsenteret i morgen eller overimorgen :)
frøken sa for siden:
Den merklige bismaken kommer nok av sukrinen. Jeg blander alltid flere søtstoff, og smaker meg alltid frem. det gir en mer naturlig smak. Og jeg bruker somregel alltid mindre søtning enn oppskriften sier.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.