< Tilbake til oversikten

Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!

IKJ sa for siden:

Jeg startet i januar i år på lavkarbo, jeg var kjempeflink, jeg klarte å snu hodet og var full av energi og glad som ei sol;)Jeg gikk ned 12 kg;) I mai tok jeg en liten pause som nå har vart i nesten 5 mnd.... Jeg har flere ganger startet på igjen og holdt ut bare en uke i slengen, før jeg var full av unskyldninger for å gi på med karbohydrater igjen... Nå er jeg så lei av å føle meg som en forvokst kjøttkake, som misslykkes i alle forsøk, at nå er det på høy tid å komme inn her på forumet igjen!!!
Jeg tror at dette forumet hjalp veldig på motivasjon sist og er en av de største grunnene til at jeg gikk ned 12 kg sist! Tusen takk;)
Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal bruke forumet for alt det er verdt, og nå skal jeg mase gnagsår på dere ;) hehe ;)

Status i dag er fortsatt høykarbo, og skal motivere meg til å starte ila denne uka. (kansje i morgen...hvorfor vente egentlig...)

Jeg har gått opp ca 4-5 kg siden april, men mer presist skal det bli når jeg er i gang;)

Wish me luck;)

dumidalia sa for siden:

Ja, hvorfor vente?
Lykke til med nystarten :)

LiseSJ sa for siden:

Lykke til søte deg :) Dette klarer du med GLANS ;D

Lulla84 sa for siden:

Lykke til :) Ikke vent :D

IKJ sa for siden:

Der var motivasjon på plass! Starter NÅ!

Var på vekta nettop, fy f... Gått opp 2 kg på 3 uker, så de 4-5 kg jeg trodde jeg hadde gått opp er blitt til 7!!!!! Ajajaj.... Nå må det insats til her!!! Nå skal jeg peise på med vann i bøttevis og drikke mye te, så jeg får vekk vannkiloene raskt! Og jeg skal ta trappene opp i 8. Etg når jeg skal på jobb;)

Gleder meg til å fortsette!

StegforSteg sa for siden:

Lykke til videre. :heia:

Livsglede sa for siden:

Ønsker deg lykke til med ny starten, dette kommer du til å klare fint:D en trøst er jo at disse kg ikke har sittet så lenge og vil dermed slippe fortere enn kg som har satt i mange år. X fingrene og heier på deg:)

lucifine sa for siden:

Lykke til med starten og med vekttapet!

Idarull sa for siden:

Lykke til med starten! Jeg har vært av og på i hele år, så jeg skal også skjerpe meg. Starter i dag med lavkarbo og spirulina, chlorella og hvetegress :)

IKJ sa for siden:

Startet en tråd i dag for oss som er av og på, og som trenger å stå på litt ekstra innimellom! Bli med der, så kan vi backe hverandre opp!

Den heter " Back in style" ;)

beate sa for siden:

Hei. Jeg har også nettopp startet opp igjen etter en laang utskeielse og kilo opp. Jeg, som deg, trenger støtte og spark i ræva for å klare å gjennomføre dette :p Jeg har også prøvd flere ganger i løpet av sommeren, men sprukket etter noen dager. Har holdt på siden fredag nå og det har vel gått ganske greit sålangt. Synes det er litt vanskelig innimellom så det har til tider blitt litt lite mat, men men. Det blir forhåpentligvis bedre etter en stund når kroppen har vent seg til dette igjen. Jeg vet jo det så det er bare å holde ut, det spørs bare hvor lenge jeg klarer det :o

hovann sa for siden:

ååå så godt å lese om andre som har vært av og på, gikk selv på lavkarbo(var i ketose) for halvanne år siden. gikk ned endel kilo, var ganske fornøyd. men nå, etter graviditet og slikt igjen så er vekta på full veg oppover, og dette MÅ stanses.
håper bare jeg klarer å gjennomføre, sliter litt med at jeg fort gir opp. av og på. men nå MÅ jeg bare! lykke til til deg også :-)

Catwoman sa for siden:

Velkommen tilbake IKJ, beate og hovann ;)
Lavkarbovalsen venter på dere :heia:

senorita sa for siden:

Uff var som å lese for meg selv det her. Har gått ned 32 kg fra oktober til april. Da kom samboerbrudd, ny jobb, konfirmasjoner og greier og alt. Har enda ikke klart å hente meg inn igjen. heldigvis ikke gått opp med enn 3 kg, men jeg klare ikke motivere meg og sprekker hele tiden. Ny kjæreste gjør det heller ikke lett, ikke fordi han ikke vil jeg skal gjøre , men han spiser "vanlig" mat og jeg sliter med å holde meg unna.. :S

IKJ sa for siden:

Ja, vi må bare brette opp armene! Og bruke forumet mye, så backer vi hverandre opp i tøffe tider;)

Fribola sa for siden:

Har det sånn jeg også! Lavkarbo siden april i 2010, gikk ned 8 kilo på noen uker, så kom sommerferien og da var det rett tilbake til vanlig karbo igjen. Dritt! Det er så vanskelig å motivere seg, men det er veldig hjelp i å være her inne. Lykke til alle sammen, dette klarer vi :-)

nisse sa for siden:

høres ut som meg... jeg satt dato til 1.10. trenger litt tid... begynte og 4.1 og holdt ut juni. ned 12... lykke til ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.