< Tilbake til oversikten

Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Bokhylle sa for siden:

Beklager hvis det allerede finnes en slik tråd, men i så fall finner jeg den ikke.

Jeg vet at det finnes mange forskjellige lavkarbo-filosofier, men jeg er likevel nysgjerrig på omtrent hvor mange kh dere her inne har valgt å ligge på daglig. Så klart varierer det litt, men svar utifra hva gjennomsnittet er, og/eller hva der prøver å ligge på.

Lulla84 sa for siden:

Jeg er usikker, men jeg holder meg nok under 40 om dagen. Selvsagt noen ganger mere en andre men si gjennomsnitlig 40 ;)

Bokhylle sa for siden:

Sånn, da er avstemningen oppe og går :)

For å svare selv, så vet jeg ikke helt sikkert ennå. Har gått på lavkarbo i noen måneder men føler fortsatt at jeg føler meg litt frem. Var mer streng i starten enn jeg er nå, lå vel på rundt 25 gram om dagen. Nå tenker jeg at jeg sikkert kan spise litt mer ettersom jeg ikke skal ned i vekt. Sluttet å telle karbohydrater for ca en måned siden, og skal begynne igjen nå, for å se sånn ca hva jeg spiser nå for tiden. Regner med at jeg sikkert ligger på rundt 35-40 gram, men tiden vil vise.

smgj sa for siden:

Jeg ligger høyt, men varierer fra dag til dag. Å ligge høyt i snitt er bevisst: Jeg vil ikke risikere å la det gå utover stoffskiftet, jeg er fornøyd med vekta og jeg trives med en del karbohydrater. Men det skal være de gode, seine typene, som frukt, nøtter og grønnsaker, - ikke sukker.

nellie sa for siden:

Spiser mellom 20 og 100, så ingen alternativer som passer helt til meg.

Bokhylle sa for siden:

Tenkte på det da jeg lagde avstemningen, men fant ingen god løsning :p Skulle kanskje hatt et alternativ for dem som varierer veldig.

Kan en moderator fikse det?

nellie sa for siden:

Tok 81-100, jeg:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.