< Tilbake til oversikten

Cola fra Grans uten tilsatt sukker

MoaMoa sa for siden:

Har lite karbohydrat, 0,19 KBH pr 100 g. Den går vel bra på Ketolyse, noen som har prøvd å vet dette? :confused:

StegforSteg sa for siden:

Jeg tålte den ikke for å si det sånn. Har bytta ut brus med vann og drikker en sjeldent gang Fun Ligth saft.

Gerd sa for siden:

Har ikke prøvd den, men hva er den søtet med da?

ketoseprinsen sa for siden:

Haha, føler meg el svako nå :D Men jeg drikker Pepsi Max/Cola Zero nesten hver dag fordi jeg er så pisslei vann, og jeg har gått ned 15kg på 6 uker.
Er vel som det står både på forumet og boka, ikke alt passer for alle.

Det er klart, jeg tåler Pepsi Max mht vektnedgang, men ikke grans brusen. Sånn er det bare. Vi er alle forskjellige, hun bør teste selv å se for å vite 100%. Jeg bare ga min erfaring.

Lulla84 sa for siden:

Det er vel aspertam i det som i pepsimaxen. Jeg drikker pepsimax, og er litt for avhengig, men blitt flinkere å drikke vann på dagen. Dritt med en avhengigheten. MEn jeg går ikke opp av den hvertfall. Jeg drakk MASSE cola før, når jeg kuttet ut den å begynte med pepsimax så mistet jeg en del kg hvertfall :p

Jeg har kuttet ut å ha Pepsi Max her hjemme, drikker kun vann. Men sånn som feks i dag på kafebesøk kjøpte jeg meg det + kaffe, som kos mens de andre spiste lunch.

Lulla84 sa for siden:

Jeg tror ikke jeg hadde hvert å leve med uten :p Hahaha. Nei jeg må bare bli streng å kutte ut, så får gubben bare leve med det noen dager :p . Pøje på med vann. men jeg tror det er litt den kulsyren. Farris er vel bedre da? Men det er jo mye salt, som igjen binder veske i kroppen dam :p Men har noen flakser her hjemme, så skal jeg ikke kjøpe flere å bare drikke vann på vann .

MoaMoa sa for siden:

Det er Aspertam i ja. Pepsi Max er jo myyye bedre, men denne colaen fra Grans er jo kjempebillg i forhold. Har laget saftis av den fra Grans nå får den har stått på hytta noen dager og hadde lite kullsyre.

Godt å se at det er flere som klarer seg med vann, dere er kjempeflinke. Jeg går ned i vekt selv om jeg drikker sukkerfri brus, så kutter nok ikke ned på det før jeg må... :rolleyes:

LibraGirl sa for siden:

Drikker kun denne da jeg synes den er utrolig mye bedre på smak og
friskere en det cola light/zero er :)
Laget is av den i sommer også, snadder :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.