Forrige veke var eg overlykkelig fordi eg hadde komt ned på 80,3 :D og delmålet mitt e 79 og då tenkte eg at NO e det bare 400 gram til så har eg nådd delmålet... og denne veka som var har eg vært i ketose og vore flink med trening... og i dag var eg SO klar for 79 tallet og gikk på vekta og bare 81,3 ! NEDTUR DELUX! Men ka kan være grunnen? kan det være pga at eg åt litt salte peanøtter i går kveld? og litt baconsvor? E det rett og slett vatn som har sett seg i kroppen?? Kan det være at reslutatet e anneleis om eg går på vekta igjen om et par daga?
Det kan være mye, og syns ikke vektøkningen er så stor. Kan hende du har litt i magen, evnt ja avføring på vei, Jeg kan nesten veie 1 kg mindre noen ganget etter dobesøk. Har du spist noe før du veide deg i forhold til sist du evnt veide deg. Regner med di veier deg i bare trusa ? Jeg går også opp nesten 2 kg ved eggeløsning fordi jeg blir mere oppblåst.
Du har ikke lagt på deg en kilo fett på noen dager. Det er bare vann, sannsynligvis etterdønning etter mensen og baconsvor/peanutter!
Spis som vanlig, få i deg nok vann og vei deg igjen om 3 dager, så er det nok borte skal du se!;)
Juhuuuu!!! Ja, eg lovte jo en oppdatering etter nedturen min ;) Torsdag gjekk eg på vekta og var skikkelig spent! Har ikkje sett 70 tallet på mange år... og der sto det magiske tallet 79,9 !!!!! :D LOVE IT!! So no har eg endelig nådd delmålet mitt! Next up e under 70 ;) <3 68 <3 trivselsvekt!!!
Saltet har bundet vann, sikkert. Du burde kanskje spise andre nøtter enn peanøtter, siden det finnes nøtter med mindre karbohydrater?? Som pecan, valnøtter, mandler og hasselnøtter.
Jeg har det samme som deg i dag - men jeg visste det kom til å skje. Opp 900 gram.... Så i dag er det vann vannn og atter vann som gjelder. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.