< Tilbake til oversikten

Hva har skjedd nå, da? Vektnedgang ...

Smelia sa for siden:

Forrige veke var eg overlykkelig fordi eg hadde komt ned på 80,3 :D og delmålet mitt e 79 og då tenkte eg at NO e det bare 400 gram til så har eg nådd delmålet... og denne veka som var har eg vært i ketose og vore flink med trening... og i dag var eg SO klar for 79 tallet og gikk på vekta og bare 81,3 ! NEDTUR DELUX! Men ka kan være grunnen? kan det være pga at eg åt litt salte peanøtter i går kveld? og litt baconsvor? E det rett og slett vatn som har sett seg i kroppen?? Kan det være at reslutatet e anneleis om eg går på vekta igjen om et par daga?

Lulla84 sa for siden:

Det kan være mye, og syns ikke vektøkningen er så stor. Kan hende du har litt i magen, evnt ja avføring på vei, Jeg kan nesten veie 1 kg mindre noen ganget etter dobesøk. Har du spist noe før du veide deg i forhold til sist du evnt veide deg. Regner med di veier deg i bare trusa ? Jeg går også opp nesten 2 kg ved eggeløsning fordi jeg blir mere oppblåst.

Smelia sa for siden:

nei, har lite i magen . vege meg alltid på morgon etter dobesøk og før mat... ... e ikkje oppblåst.. men e nettop ferdig med mensen..

Lulla84 sa for siden:

Oki .. Håper det går fort ned igjen :) Vekta mi svinger hvertfall mye inni mellom, og gjerne da en sammenheng med hva jeg puttet i munnen dagen før .

:klem: Håper du når delmålet ditt snart :)

Kitt sa for siden:

Du har ikke lagt på deg en kilo fett på noen dager. Det er bare vann, sannsynligvis etterdønning etter mensen og baconsvor/peanutter!
Spis som vanlig, få i deg nok vann og vei deg igjen om 3 dager, så er det nok borte skal du se!;)

Smelia sa for siden:

Ok :D veie meg på torsdag igjen eg då! Skal komme tilbake med tilbakemelding her eg då ;)

Lulla84 sa for siden:

Flott :) . spennende å se om du har detti ned i vekt igjen :)

Smelia sa for siden:

Juhuuuu!!! Ja, eg lovte jo en oppdatering etter nedturen min ;) Torsdag gjekk eg på vekta og var skikkelig spent! Har ikkje sett 70 tallet på mange år... og der sto det magiske tallet 79,9 !!!!! :D LOVE IT!! So no har eg endelig nådd delmålet mitt! Next up e under 70 ;) <3 68 <3 trivselsvekt!!!

Yrla sa for siden:

Saltet har bundet vann, sikkert. Du burde kanskje spise andre nøtter enn peanøtter, siden det finnes nøtter med mindre karbohydrater?? Som pecan, valnøtter, mandler og hasselnøtter.

StegforSteg sa for siden:

:heia:

Gratulerer med nådd delmål!

Jeg har det samme som deg i dag - men jeg visste det kom til å skje. Opp 900 gram.... Så i dag er det vann vannn og atter vann som gjelder. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.