Lurer litt på om dere fordeler vannmengden likt utover dagen, eller om det blir mye på spesielle tider på døgnet.
Ser jeg drikker mer på ettermiddag/kveld nemlig selv, for det er da jeg sitter på stumpen enten det er ved laptopen, ser TV, middagsbord ol. Burde kanskje vært flinkere til å fordele denne vesken til hele dagen, men jeg enten glemmer det - eller drikker kaffe istedet.
Jeg vet at det å ha en flaske i veska hjelper, så jeg kan kanskje gå tilbake til det. Ellers hvordan løser dere det?
Drikker mye vann rundt måltid jeg - men har alltid med meg vannflaske. Prøver og begrense meg etter middag, ellers er det sannsynlig at jeg må renne på do i løpet av natta :)
Jeg drikker mye hele dagen, men kanskje mest på minst tid om morgenen - standard er at jeg våkner med akutt behov for både å tømme blæra og "fylle på igjen" med 0,5-1 liter kaldt kranvann, mm.
Jeg har en flask med vann i kjøleskapet som er 0,7 l . Den tror jeg at jeg fyller rundt 3 ganger løpet av dagen, drikker nå å da. Noen ganger har jeg den med meg ut å drikker mere. Så ligger sjelden under 3 l veske om dagen. Jeg burde absolutt bli flinkere. Men fordeler det gjevnt ut over dagen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.