Daizy sa for siden:
Jeg har et lite problem jeg håper noen kan hjelpe meg med...
Bestilte stoor pakke fra Atkins USA i januar. Mestparten kom med engang, og jeg betalte forsendelse/toll (til sverig - post restante) da. Så kom det 1 backorder i februar, også skulle den siste backorderen komme litt etter. Den kom imidlertid aldri... Og jeg fikk mail fra Atkins om problemer med VISA kortet mitt, og når det var iorden var de utsolgt på nytt! Og jeg ventet og ventet... OG sjekket bankutskriften min jevntlig for å se om de trakk beløpet -noe de ikke gjorde.
Så for 2 uker siden ringte jeg til Atkins og etterlyste advantage-boksen min. De sa de ikke hadde sendt den, og at de skulle komme tilbake til meg med opplysninger. Forrige uke fikk jeg mail om at de ikke sendte sjokolade til scandinavia i april-oktober, men siden jeg hadde bestilt de før kunne jeg velge om jeg ville ta sjansen på at de smeltet underveis. Jeg skrev tilbake og godtok det og sa at jeg tok ansvaret. So far, so good...
Men så, fikk jeg telefon fra Fedex iforigårs, om at en pakke fra atkins lå og ventet på meg i sverige, og hadde ligget der siden 18.mars og de lurte om jeg kunne hente den... Jeg hentet den igår - og ja, det var mine advantage bars...
Så fikk jeg mail idag fra Atkins at NÅ var mine advantage bars sendt fra USA og jeg kunne vente de i starten av mai....
Så de har altså sendt to ganger, og jeg vet ikke engang om jeg har betalt for noen av de. Hva gjør jeg? Skal jeg gjøre noe i det hele tatt???
Jeg skal gå grundig igjennom mine bankutskrifter nå, men jeg vet jo at jeg mest sannsynlig bare har betalt for en pakke....
Jeg opplever det som veldig mye rot når jeg ringer Atkins, og de har sjeldent svar å komme med... etc... Men jeg kan jo prøve å ringe og forkare situasjonen...
Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan ordne dette? Skal jeg ringe og be de trekke meg en gang til... eller la være 'som tort og svie' siden det har vært så mye trøbbel... :D Hehe... Eller vente til jeg hører fra dem?