Jieg har bestilt fra iherb.com flere ganger tidligere. Men nå når jeg er inne så får jeg ikke valgt " international airmail" til bare 4 dollar som jeg har gjort tidligere!! Hva skjer her.. har jeg oversett noe?
Rimeligste alternativ er til 17 doller og noe, og det er jo waaaay for dyrt spør du meg :eek::eek::eek:
Noen som kan fortelle meg hva jeg evnt gjør feil??
Det er noen som har klaga på det vektgreiene før tror jeg, på iherb sin side på facebook. Så, jeg vet egentlig ikke. Fordet om det står 450 gram nøtter så veier den liksom 600 gram, noe som er helt tåpelig.
Det er jo fraktvekten som betyr noe, ikke hvor mye nettoinnholdet er... Dessuten er $17 med DHL faktisk billig sammenlignet med å sende en pakke innenlands spør du meg.
90 kroner er way for dyrt? Tuller du? Det er jo latterlig billig for express levering. Får pakken på noen få dager lever på døra. Absolutt verdt de usle 70 kronene ekstra forhold til airmail. Hehe
Jeg fikk bestilt med airmail for 2 uker siden ca, men hvor lang tid tar det egentlig?
Fikk en Mail i dag om at de jobber med raskere og rimeligere frakt, uten at jeg har spurt etter pakken, men de ville gjerne vite når den kom?
Og det vil jeg også :)
Litt utenfor tema, men jeg ville bare fortelle at jeg har bestilt mange pakker fra iherb for over 200 kr og har aldri betalt toll faktisk. Bortsett fra når jeg valgte DHL som fraktmetode. Da kom tollen på nesten 300 kr gitt. I tillegg til frakt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.