< Tilbake til oversikten

Reduxin

Tidligere bruker sa for siden:

Hvordan er det i forhold til en lavkarbo-diett?
Er det noe vits i å spise 1 tablett per dag? Eller er det skikkelig fy-fy...

OM REDUXIN (jeg skjønte ikke så mye der :o )

mofe sa for siden:

Vel.. det er jo ikke naturlig for kroppen din (evolusjonsmessig) å ta piller.. Jeg tror heller på at om du vil raskere (?) ned, så kutter du karber..

Er min mening :)

Amica sa for siden:

Hum, ja, det har jeg ikk hørt om før. Veit ikke jeg? Hvorfor skal du kutte enda mere? Du klarer det jo fint på egen hånd :)

Men dette var interessant, håper noen andre har noen smarte ord :)

Tidligere bruker sa for siden:

Jeg fikk pillene i posten for sånn prøve på en måned, gratis.
men det er mååånedsvis siden jeg bestilte de da! (ja fikk unnskyldsning om at de var trege...hihi, hadde glemt de av).

Står at de hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett.... men når jeg spiser såpas lite karber så er det vel ikke noe vits?
Eller er det det motsatte? Vil hjelpe masse på de få karbisene jeg spiser....?
Hmmmmmmm........

Nille sa for siden:

Det er ikke vitsi når du spiser så lite karber som du gjør......og noen karber MÅ kroppen ha, - det er derfor du skal spise minst 15 på ketolyse og minst 20 på atkins ! :D

Kristian sa for siden:

Jeg er redd disse pillen ville ha motsatt virkning. Altså at de ville fungere som en sovepute. Ja altså at når du bruker pillene så ville du tenke at når du har de så kan du skeie ut med mer raske karber.:o
Men det er jo interisankt at de hindrer fettlagring av karber. det ville jo si at du kunne spise så mye frukt du ville uten å legge på deg, dersom de virker effektivt da:rolleyes: .

Skorpia sa for siden:

Hvis de pillene er effektive det vil si at de virker ville jo det vært den største drømmen for oss lavkarboere å ta når vi ikke har klart å holde mål. DVS hivd innpå en masse karber.
Nei det er for godt til å være sant,som det alltid har vært. Og piller nei det er noe dritt. Dessuten tar de fleste av oss for mange,selv jeg. Omega 3 for ditt, antioksydanter for datt,nattlysolje for dott og rosenrot for dætt mm.
Virker det??? Jeg stiller meg tvilende,men tar vitaminene mine fordi lavkarbosjefen anbefaler det.

tech sa for siden:

Noen som har testet dette om det fungerer da? Det kunne jo vært fint for lavkarboere som vil skeie ut engang i blant, som allerede ble sagt her.

Nille sa for siden:

Pillene funker ikke slik at du kan ta en pille først (evt. etterpå) og spise masse karber. Du må ta dem regelmessig.... og da er jo vitsen borte. Bruke masse penger på piller du ikke trenger i tilfelle du vil skeie ut ! :rolleyes:
[color=#800080][/color]
Og nei, de har iallefall ikke funket for de som har prøvd dem her inne ! Oppblåst mage var visst alt de fikk ....

donjuanwannabe sa for siden:

Ikke bra å spise piller, uansett om de virker eller ikke. Hvis de hadde virket og jeg kunne stappe i meg 1 sjokolade hver dag eller en is og fortsatt gått ned i vekt, så hadde jeg ikke tatt dem uansett. Enkelt å si, ja fordi en slik pille kan aldri fungere. Men likevel, å spise piller for å gå ned i vekt er så utrolig dumt. Man må heller lære å spise vanlig mat og forstå hvorfor man er overvektig. Det er mye bedre. Der er lavkarbo en veldig fin inngangbillett. Da spiser du mat, blir mett, får god helse + vektnedgang! Kan det blir bedre. Og likevel er det så mange som advarer mot lavkarbo..

Jeg prøvde faktisk en pille for vektnedgang (da jeg spiste lavfett/høykarbo). Det virket faktisk, men var svindyr. Kostet kr. 700 for 2 uker tror jeg eller var det 1? Ja, jeg gikk ned i vekt men da jeg sluttet gikk jeg opp igjen. Og jeg lærte ingenting av dette, unntatt at jeg tenkte; "må jeg virkelig spise dyrebare piller for å bli slank?!".

Nå vet jeg heldigvis mye bedre.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.