Har nå spist lavkarbo i en mnd og for to uker siden skulle jeg hatt min månedlige visitt. Ingen kom og det har ikke skjedd uten at jeg har vært gravid, med andre ord to ganger i mitt liv.
Går på p-piller og da kommer den alltid innen dag 2 i pauseuken.
Er det normalt og miste menstruasjonen på lavkarbo? (Har forøvrig ikke gått ned i vekt ift hva jeg pleier å veie, heller opp 2 kg. Matchvekt er på 63, gått opp til 65 på lavkarbo)
Jeg begynte på lavkarbo 2 august. Og skulle hatt min mens ca 17 aug men den har glimret med sitt fravær hos meg også. Nå er jeg 49 år og det er vel litt tidlig og litt for tilfeldig at den skulle slutte nå.....
Etter som jeg har forstått er det normalt med mensforandringer under lavkarbo. Sist blødde jeg 3 uker i strekk før det stabiliserte seg, til tross for piller.
Ja jeg har også forstått det slik at mange har det omvendte problemet som meg og Mammarosa. Men har ikke sett at de er så mange som har "mistet" mensen. Til opplysning bruker jeg ikke noen form for prevensjon for mannen min har vært på sykehuset og ordnet den biffen ;)
Har ikke tatt noen test og ser ikke vits i det heller...;). Kjenner kroppen såpass godt og har vært gravid to ganger før. Har ingen gravidfølelse. Venter uansett med evt testing til jeg skal ha den neste gang.
Det er vel egentlig ikke det heller. Skal ned til 63, der er min trivselsvekt. Har forøvrig aldri mistet mensen, uansett hvor slank jeg har vært har den gått som ei klokke.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.