< Tilbake til oversikten

Heidis bounty!

heidia79 sa for siden:

BOUNTY OPPSKRIFT!!
(å kjære som jeg har spist i kveld!! Aj aj!!):o:o

1 dl sukrinmelis
50 gr cocosa
Smelt dette i ein kjele.
Tilsett deretter
1dl kokosmelk
1 dl fløte
200 gr kokos
og rør godt sammen

Form massen til kuler/kubber og legg det i frysen en time.

smelt
2ss cocosa
2 plater cavalier sjokolade
og rull kulene/kubbene i sjokolade massen og legg de i frysen 1 time til før servering. MMMM!!!

Denne oppskriften fant jeg i et cocosa hefte! DEEILIG!!:p

huldra99 sa for siden:

Har akkurat laget disse.... å jeg kan bare si......
GUD Å GUD DI VA NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELIG..
Smakte på de første som var begynt å stivne da di siste var ferdig.. og vips der var 3 biter borte før de havna i fryseren..
Fikk 50 biter så d ble ca 0,5 karber pr stk.. kanskje litt mindre for det ble sjokolade igjen som jeg satte i kjøleskapet.
Sier det en gang til.. NYYYYYYYYYYYYYYYDELIG:heia::heia::hearts::hearts::hearts:
Regnerdisse må låses inne med hengelås for at gubben ikke skal spise dem opp mens jeg er på jobb:D

heidia79 sa for siden:

Så bra da!!! Fikk du sjokolade til overs også??? WOW!! Det klarte ikke jeg :lol:

Rebeldama sa for siden:

Har akkurat laget disse.. Og den første er allerede fortært :)

NAAAAMMMM!!!! Kjempegode!!! Takk for oppskrift :blomster:

StegforSteg sa for siden:

Jummy, denne er printet ut og skal lages til helga. Morsdag og sønnens bursdagsfeiring.... Gjett om det skal bli godt å unne seg noe da ;)

heidia79 sa for siden:

Så bra da!! Ja de er lenge siden jeg har laget de... mmmm kanskje til fræddan? :lol:

heidia79 sa for siden:

:blomster: godt og ha noe å kose seg meg da gitt :ja:

Tonjenic sa for siden:

Lurer også på hvordan dere smelter sjokoladen? Jeg bruker Gulian sin melkesjokolade! :)

heidia79 sa for siden:

Smelter den i vannbad jeg :ja: blir så bra så:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.