< Tilbake til oversikten

Alternativ til nøttebunn?

oppavsofaen sa for siden:

Ser oppskrift på UTROLIG mange gode kaker rundtom her! Nå har det seg slik at jeg er ikke kresen av meg.. MEN - nøttebunner har jeg desverre aldri klart å spise!!:( Finnes det noen alternativer til dette i lavkarboverden?

smgj sa for siden:

Tåler/liker du mandler kan du lage de samme bunnene med mandler.

FrkMarge sa for siden:

oopsies?
Er mange oppskrifter på bl.a. ulike rullekaker laget på basis av oopsierøre her.
Om du kjøper mandelmel eller kokkosmel blir det heller ikke "nøttebunn". Den blir litt mer kompakt enn vanlig, men ganske fin :)

Takker for tips, skal inn å lese litt på de der!

Er ikke glad i mandler heller..:S Av nøtter og denslags er det lite jeg liker..:( Jeg spiser omtrent ALT annet, men nøtte/mandelbunner i kaker har jeg aldri klart!

Den så jo slettes ikke dum ut!! Spiser i utgangspunktet ikke så mye bær, men det er vel tross alt bedre å skeie ut med bær ei helg, enn å skeie ut med 250g Freia Melkesjokolade..:rolleyes:

Zincite sa for siden:

Her er også en oppskrift basert på oopsies, men med pofiber. Resultatet skal bli paiaktig :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.