Jorkla sa for siden:
Hei Ketosedamer (og menn)
Bestemte meg denne uken for å starte på nytt med ketolysekuren, har lagt meg på ca 15 gram karbo pr dag. Det jeg lurer på om dere har erfaring med er hvordan det er å gå inn i ketose for andre gang. Er litt (mye) plaget av vondt i hodet, leggkramper, leddsmerter. Kan ikke huske at jeg hadde det like vondt sist gang. Er dette som en fødsel? At man glemmer smerten når man ser resultatet?? :rolleyes: (har egentlig ikke sammenligningsgrunnlaget men)
En annen ting, jeg er AVHENGIG av vann, drikker mellom 3 - 4 liter pr dag, og har gjort dette over lengre tid uansett om jeg har fulgt ketolyse, generel lavkarbo, eller høykarbo. Har aldri hatt noen store problemer med for store mengder urin, men DET har forandret seg nå. Jeg må på do ca hvert 3 kvarter. Er det noen som kan gi meg ett forslag på hvorfor? Er det "Vannvekta" som forsvinner??? Kan liksom ikke huske at det var like ille sist... Jeg ble litt redd for at det var diabetes, men har nå sjekket blodsukkeret hver tredje time (ikke på natta) det siste døgnet og det er stabilt, ligger mellom 3.9 og 5.5 så da tviler jeg på at det er derfor jeg må så ofte på do..
Takk for evt. svar! :D