< Tilbake til oversikten

Jeg følte meg vakker i mitt eget bryllup!

lifejack sa for siden:

Ikke rart du følte deg vakker. Du ER jo vakker!!! Du virkelig stråååler:ja:
Gratulerer så mye:)
Og nydelige bilder!

Sweet Pink Kitty sa for siden:

Tusen takk! Følte for å skryte litt av meg selv, for en gang skyld. :rodme:

Problemet for meg har alltid vært at jeg aldri har følt meg pen, vakker eller lignende. Men jeg gjorde det nå, mest av alt fordi hele rammen var så fin, så perfekt. Når man også er vokst opp med å høre at man er stygg er det vanskelig å tenke annerledes, det må jeg innrømme.

Lava sa for siden:

Nydelige bilder, og nydelig brud! :heia:

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Du hadde virkelig all grunn til å føle deg vakker - du er det! Og nydelig kjole! Og det ser ut til at dere var heldige med været, har ikke vært mange godværsdagene denne sommeren. (hvertfall ikke her jeg bor...)

Ta til deg alle komplimentene du får - Husk: du er verdt det!

Tusen takk! Ja, du har i grunn rett i det, noen gang er det lov å skryte av seg selv. :D

Ja, vi var ekstremt heldige med været, det var knallsol og fantastisk fint. Vi hadde utevielse og fest på Kjærnsmo gård og det ble helt utrolig flott. Det sprutregnet både dagen før og etter, så vi var griseheldige.

Hyggelig å høre at du likte kjolen min, kostet meg 1000 kr inkl. frakt på eBay, hehe! :)

Furine sa for siden:

Nydeleg! Gratulerer så mykje!

lillemeg88 sa for siden:

gratulerer så mye! blir helt rørt av å se bildene!! så utrolig vakker brud du er, helt nydelig! :)

Mortil1 sa for siden:

For en nydelig brud! Vakker er du ;-) Også så flotte bilder og plass, ga skikkelig god stemning!

Zincite sa for siden:

Takk for at du deler glede og stemning og følelser og nydelige bilder. Gratulerer på etterskudd :blomster:
Og ta med deg følelsen videre i livet. Jeg håper du både vet at du er og føler deg vakker :)

tassa69 sa for siden:

Skjønner godt du følte deg vakker, du var utrolig fin, og flotte bilder:D

Gerd sa for siden:

Gratulerer med vel overstått :heia:

Og for et vakkert par. :love:

Det skinner jo av dere begge to :D

Du er veldig, veldig pen!

Nerthus sa for siden:

Herlighet for noen vakre bilder av vakre mennesker! Smilet ditt kan jo smelte snøen bedre enn vårsolen! Du er kjempevakker og det VISES at du er komfortabel med deg selv!

Tuuuusen takk for at du delte, blir litt tårevåt jeg, bryllup er det vakreste jeg vet!

Titti sa for siden:

Du var helt nydelig kjære Pink. :hearts:

Engledans sa for siden:

Så vakker du var.Og pen mann og.øynene dine strålte på bildene, og du ser kjempelykkelig ut.Grattis så mye.:)

vimsen85 sa for siden:

Du er utrolig vakker! Det så ut som et drømmebryllup. Helt perfekte omgivelser og et brudepar som ser skikkelig lykkelige ut. Fantastisk kjole og nydelig jente. Jeg har også vokst opp med å bli fortalt jeg er stygg. Det er vanskelig å bli kvitt den følelsen og få opp selvfølelsen. Men prøv, for du er vakker. Og jeg er sikker på det ikke bare er utenpå!

Benzo sa for siden:

Flotte bilder og en meget vakker brud.

langaard sa for siden:

Mennesker som stråler er vakre, og du STRÅLER!!:hearts:

mamz sa for siden:

Du er helt nydelig, du stråler virkelig :) Ser ut som et drømmebryllup :hearts: kjempefine bilder, takk for at du deler :klem:

dumidalia sa for siden:

Du har all grunn til å føle deg vakker, for du er utrolig pen! Kjempefine bilder (og mannen din, what a HUNK!! :_plystre: )

Bittemoren sa for siden:

nydelige bilder av et vakkert brudepar og dere strålte virkelig begge to :) Gratulerer så masse som nygift :love:

Kristin81 sa for siden:

takk for at du delte med oss :) Flotte bilder og vakkert brudepar!!!! Gratulerer så mye :)

Takk alle sammen, dette er virkelig en tråd som gir meg selvtillitsboost til tusen! Jeg har fått lungebetennelse, så dette er akkurat hva jeg trenger. :o :D

Pøsh sa for siden:

Så vakre bilder!

Señora sa for siden:

Vakre bilder av et vakkert par i vakre omgivelser. Gratulerer som nygift og kos dere masse.

Imp sa for siden:

Flotte bilder! Og så gøy å se deg gift, du er helt, helt nydelig. Du kler godt langt hår! Gratulerer med ektemann:) (han var kjekk forresten ;) )

Zincite sa for siden:

Og god bedring :blomster:

Bønna200 sa for siden:

Du er jo nydelig:) Og jeg likte spesielt godt nussebildet:love:
Jeg også følte meg vakker i bryllupet mitt. Til tross for at jeg klarte å gå opp ti kilo etter brudekjolen ble kjøpt... Men litt justering og det ble bra:)
Det er noe med hele stemningen og atmosfæren den dagen!
Gratulerer som nygift:)

Tusen takk alle sammen! :)

Neimen, er det Impen? Så koselig, det var lenge siden! :) Jo, takk, har hatt langt hår en stund nå, hehe! ;) Alt vel med deg og dine?

Albertina sa for siden:

Du ER helt fantastisk vakker! Lyser :love: laaaang vei!!
Og jeg syns dere kler hverandre på en utrolig vakker måte!

GRATULERER SOM NYGIFT! :blomster:

Veggpryd sa for siden:

Du ER jo vakker! Utrolig flotte og nydelige bilder og vakker brud og brudepar! :love: Gratulerer så mye! :klem:

streber sa for siden:

Dere er nydelige, så forelskede og flotte begge to:)Se på disse bildene og alle de fine kommentarene her du-neste gang du ikke føler deg så fin!!! Takk for at du delte:)

Takk! :D

Deilig å kunne dele noe slikt og ikke være redd for å bli rakket ned på. :love:

lucifine sa for siden:

For noen vakre bilder! Gratulerer så mye!

Antoinette6 sa for siden:

Såååå nydelig !!!

Jeg ble alldeles rørt, jeg.

TAKK ! :love:

Aud Jorun sa for siden:

Nydeligt par, hold på følelsen, den er du værdt. :)

Minni1 sa for siden:

Gratulerer.

Så nydelig du var og så herlig å lese at du følte deg så super.

Ønsker dere all lykke i fremtiden

:)

ketto sa for siden:

For et flott og positivt innleggg! Mange flotte bilder og et perfekt sted. Ja, en helt perfekt dag! :)

Husk minnene og ta de med deg videre i livet.

Det er ingen tvil om at du er vakker!

Kanutten sa for siden:

:love: :roert: :love:

Imp sa for siden:

Kjempekoselig å se deg også! :klem: Skjønner jo at det er lenge siden når jeg ser lengden på håret ditt...snuppa er jo fire år nå,det var vel omtrent rett etter at hun ble født, at vi "så" hverandre sist.
Jeg har det bra. Nyter livet med ungene og mannen min. Er veldig lykkelig! Og det ser det ut som at du er også. :)

Lavkarbo.no er bare helt rå på å gi folk selvtillit!!:D

Mags sa for siden:

Gratulerer så mye :) Det ser ut som et perfekt bryllup med en nydelig brud som virkelig stråler.

Tusen takk alle sammen, jeg blir rent rørt her jeg sitter. Men så er det litt rart for meg å få så mange flotte tilbakemeldinger også. Det er så deilig og herlig! :D:spent:

Ja, hehe! Jeg har vel hatt langt hår siden jeg traff mannen min, dvs i ca tre år. Merkelig å tenke på hvor kort hår jeg hadde før! :)

Utrolig koselig å høre at hun er fire år, så utrolig flott! :) Er du på facebook forresten? Hadde vært morsomt å lagt deg til, om du er der og jeg får lov. ;)

Ja, jeg er lykkelig, det har vært en fin tid. Jeg bor jo i Kristiansand nå, begynt på en master i engelsk og livet går sin gang.

Det er sikkert og visst!

Siwa sa for siden:

Utrolig flotte bilder, nyyydelig sted dere hadde bryllup, og du var en strålende vakker brud :)

Takk!

Jeg må innrømme, det ble ikke mye lavkarbo den dagen, MEN, nå var menyen såpass lavkarbo at jeg ikke har dårlig samvittighet. :) Menyen var som følger:

1. forrett:

• Hjemmerøkt kyllingbryst fra Stange med råmarinert asparges, friterte rødbetstrimler og løpstikkepesto

2. forett/hvilerett

• Bruschetta

Hovedrett:

• Grillet medaljong av okse, broccoli- og gulrotstimbal, rosmarinsjy og pommes Anne.

Dessert:

• Bringebærsorbét

Anitave sa for siden:

Vet hvordan du har hatt det og jeg følte det samme i mitt bryllup. Du er alldeles nydelig. Du stråler. Fantastiske bilder av et vakkert par. Gratulerer som ektefolk.

Kanutten sa for siden:

Hva er pommes Anne?? Jeg vet hva pommes Fritz er? :o

De kalles visst Annapoteter også, og Pommes Anna. Uansett, klippet fra wikipedia (jada, litt lat, hehe):
Annapoteter er en potetrett som er tilegnet en berømt prostituert fra Frankrike som het Anna Deslions. Retten lages ved å kutte poteter i små biter, legge dem i lag med store mengder smør imellom og koke dem i dette. Retten er arbeidskrevende og brukes sjelden i våre dager. Retten fikk sitt navn av den franske chef Adolf Dugléré, som drev Café Anglais i Paris, som den kjente Anna Deslions ofte besøkte.

Det var forøvrig ikke vårt forslag, det var kokkene fra Sult (som lagde maten vår) som kom med forslaget. Var ikke store biten vi fikk, men det var ganske godt. :)

Marina sa for siden:

Takk for at du deler de vakre bildene med oss :) Du har absolutt grunn til å føle deg fin her, ja! Ser ut som dere koste dere. Gratulerer så mye på overstått! Utrolig fin hårpynt forresten!

Tusen takk! :)

Hårpynten kostet 35 kr på eBay, haha! Det samme med kjolen, alt er i grunn eBay. :D

Peppa Gris sa for siden:

Så fine dere var! Gratulerer så mye!

StegforSteg sa for siden:

Rett og slett nydelig! :klem:

Titti sa for siden:

Oj, så billig hårpynt?? :) :spent: Turte ikke sjekke prisen på diademet jeg kjøpte i brudesalongen. :lol:

Marina sa for siden:

Det må jeg huske til det blir min tur :) ebay is the place! Hehe.

ftdmia sa for siden:

Ikke rart du følte deg vakker, fordi det er du :) Utrolig skjønn!

Tusen hjertlig takk!

Ja, hehe. Kjøpte i grunn alt på eBay, så det ble billig pynt og klær osv. ;)

Titti sa for siden:

Så smart. Jeg tør ikke tenke på hva denne bruden kostet. :lol:

Peppa Gris sa for siden:

Men bare så det er sagt, jeg har sett deg IRL (liten verden gitt ;) ) og du er vakker! De som sier noe annet lyver!

:D

Oi, tusen takk! :) Nå kjente jeg at jeg ble litt skjelven, haha, én ting er bilder liksom. :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.