lårannediskon sa for siden:
Noen som har tips?
lårannediskon sa for siden:
Noen som har tips?
Kanutten sa for siden:
Kjøp toro sin posesaus til kylling. Den er goood! Og du som har så ymse folk i matveien, alle elsker denne!
marjusen sa for siden:
Sjekk ut min peanøttsaus øverst i middagstråden. Uuuuuutrolig god. Om nom nom nom
Photobscura sa for siden:
Choronsaus er godt til kylling! Lag bearnaise fra bunnen av, og smak til med tomatpuré! (Og bretagne er forresten en MILLION ganger bedre laget fra bunnen av enn fra pose. I promise! Ser det er en fin en på lchf-bloggen, her. Har aldri laget den selv, kun fått den servert.)
GrønnPepper sa for siden:
Jeg lager gjerne saus av creme freiche, chili saus og litt grønnsaksbuljong.
Den er kjempegod med kyllingfileter og pannestekte grønnsaker.
Kanutten sa for siden:
Hjemmelaget er alltid best! :sikle: Men grunnet til at jeg nevnte Toro var fordi ts ikke ville bruke så mye tid på matlaging. Da kan Toro funke!
Photobscura sa for siden:
Åh, det er mer enn hva jeg vet ut fra det som står i hovedinnlegget forsåvidt. ;)
Med det sagt er choronsaus superenkelt og kjapt (så framt man kan emuleringskunsten sånn noenlunde fra før), og det å bare bruke stekekrafta og røre inn rømme/fløte og litt krydder er også superenkelt og innmari godt! :)
Kanutten sa for siden:
TS sa det i en annen tråd. :o Men choronsaus er nydelig!!! Jeg innbiller meg at det var den sausen jeg fikk første gang jeg var på restaurant! For 30 år siden. :o
Kanutten sa for siden:
Og HER er choronsausen fra samme blogg.
Tror jeg må lese mer på lchf-bloggen....:sikle:
koko75 sa for siden:
CF eller rømme med en skvett soyasaus er også veldig godt. Og enkelt. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.