< Tilbake til oversikten

En GOD saus til kyllingfilet?

marjusen sa for siden:

Sjekk ut min peanøttsaus øverst i middagstråden. Uuuuuutrolig god. Om nom nom nom

Photobscura sa for siden:

Choronsaus er godt til kylling! Lag bearnaise fra bunnen av, og smak til med tomatpuré! (Og bretagne er forresten en MILLION ganger bedre laget fra bunnen av enn fra pose. I promise! Ser det er en fin en på lchf-bloggen, her. Har aldri laget den selv, kun fått den servert.)

GrønnPepper sa for siden:

Jeg lager gjerne saus av creme freiche, chili saus og litt grønnsaksbuljong.
Den er kjempegod med kyllingfileter og pannestekte grønnsaker.

Kanutten sa for siden:

Hjemmelaget er alltid best! :sikle: Men grunnet til at jeg nevnte Toro var fordi ts ikke ville bruke så mye tid på matlaging. Da kan Toro funke!

Photobscura sa for siden:

Åh, det er mer enn hva jeg vet ut fra det som står i hovedinnlegget forsåvidt. ;)

Med det sagt er choronsaus superenkelt og kjapt (så framt man kan emuleringskunsten sånn noenlunde fra før), og det å bare bruke stekekrafta og røre inn rømme/fløte og litt krydder er også superenkelt og innmari godt! :)

Kanutten sa for siden:

TS sa det i en annen tråd. :o Men choronsaus er nydelig!!! Jeg innbiller meg at det var den sausen jeg fikk første gang jeg var på restaurant! For 30 år siden. :o

Kanutten sa for siden:

Og HER er choronsausen fra samme blogg.
Tror jeg må lese mer på lchf-bloggen....:sikle:

koko75 sa for siden:

CF eller rømme med en skvett soyasaus er også veldig godt. Og enkelt. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.