Nå nærmer jeg meg halvveis ned til målet og idag måtte jeg i butikken for å kjøpe ny bukse. Fra å bruke 44 tommer for et halvt år siden, endte jeg opp med ett par olabukser i 36!
På tide med en stor-opprydding i klesskapet :D
Gratulerer! Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte meg bukse :O Jeg har brukt leggings/tights i 3 år nå.. og kjoler og skjørt da :P Men jeg prøvde den gamle dongeribuksa mi for to uker siden.. og jeg fikk den på uten problemer :) Jeg prøvde den en gang i fjor også.. jeg fikk den jo.. på... men fikk ikke puste i den! Så jeg er happy :) Den er sikkert for stor til jul regner jeg med :)
Gratulerer med ny og mindre buksestørrelse! Syns det er et artig luksusproblem at buksene er blitt for store, i sommer ga jeg bort ei til ei kusine, ei til en kollega og ei ble levert til Fretex. Fant også ei bukse idag - på 70% - den matcha så fint noen andre plagg jeg har. Har noen topper som jeg likte veldig godt, men som jeg fortsatt kan bruke selv om jeg har gått ned endel kg, fordi elastikken ikke er blitt ødelagt.
Eg kom inn i ei bukse for 2-3 veker sidan, som ikkje har passa på 4 år!! Så det var kjempegøy også! :lol::shifty:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.