< Tilbake til oversikten

Hva skjer? Hvorfor stopper vekta opp, og går oppover?

mizzim sa for siden:

jeg skjønner ingenting. imorra er det 7 uker siden jeg startet på ketolyse å har gått fint nedover hele tiden. på onsdag som var veide jeg 101,7 å når jeg startet på ketose veide jeg 108,6 så det er jo fin nedgang.
men så, på fredag veide jeg 101,4 kjempe fornøyd.
holdt meg helt til kuren som vanlig alle dager, å igår veide jeg 102,4 å idag 102,5.. har veiedag imorra å vil jo egentlig være under 101,7 da, for vil jo ned vær uke.
hva er grunnen til dette? er sååå frustrert nå, for er meget virkit for meg å være under 102,5 pga da er bmi en på 32 å vi får ikke prøverør om ikke bmi en er under 32, å så skal vi til første kosultasjon på sykehuset til mandag, å da vil jeg jo være godt under 102,5 ikke på det tallet... wrææææææææææææææl

Gerd sa for siden:

Jeg har slettet flere like innlegg fra deg nå. Det holder med å poste et innlegg, og få svarene samlet der. Også med tanke på nye som kommer etter og søker for å finne svar.
Gerd, moderator.

Så¨til spørsmålene:

Hva spiser du, hvor mye drikker du?
har du ekstra stress for tiden?
Hvor i syklusen er du?

Det kan være mange årsaker.

Og en er rett og slett at kroppen trenge å ha pause :ja:

mizzim sa for siden:

jeg vet liksoim ikke hvor jeg skal legge det inn henne, derfor flere plasser, beklager.

Så¨til spørsmålene:

Hva spiser du, hvor mye drikker du? spiser som jeg har gjort de siste 6 ukene, egg til frokost med masjones å smør å av å til bacon, kjøtt grønnsaker å saus til middag, å av å til et par skiver med lavkarbo brød jeg har bakt, med ost å smør på.
jeg er i ketose vær dag bruker sticks

har du ekstra stress for tiden?
ja kan vel si det slik, må liksom ned i vekt pga det møte til mandag på fertilitets klinikken, de skal veie meg der. så er stort press. å så venter jeg på svar fra nav ang om jeg får dekket fotograf skole osv.

Hvor i syklusen er du?
fikk mensen på torsdag, dagen etter sist veiedag, å er i slutten av den nå

Det kan være mange årsaker.

Gerd sa for siden:

Jeg setter en knapp på stresset :ja:

Og du har jo hatt en flott nedgang. Og du må faktisk regne med at en og annen uke så uteblir vektnedgangen, og man kan gå opp.
Det er helt normalt :ja:

mizzim sa for siden:

men veiedag var idag. å det ble 1 kg ned fra sist onsdag:D weee

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.