Har bestilt og betalt en pakke fra sukkerfritt. Det er nå tre uker siden, og pakken har ikke kommet enda. :( Sendte en mail for en uke siden der jeg etterlyste pakken, men har ikke fått svar.
Er det noen andre som har bestilt noe fra sukkerfritt? Og hvor lang tid tok det før du fikk pakken?
Jeg har samme problem. Bestilte - og betalte - for over 500,- den 25 august - men har fremdeles ikke fått noe.....
Sendte dem mail nå nettopp, men en kan tydeligvis ikke forvente noe svar ser jeg....
Jeg har bestilt derfra et par ganger før.. Det tok litt tid før jeg fikk det, men ikke såå lang tid!? Kanskje du kan ringe og høre med de? Tror ikke de er så flinke til å svare på mail, jeg sendte nemlig mail dit engang (ang kjeksen de selger), det er vel kanskje 6 mnd siden jeg sendte mailen, og jeg har ikke fått svar enda :P
Ååå dette er grunnen til at jeg aldri tør å bestille og betale noe før jeg faktisk får pakken. Jeg foretrekker, selv om det er mye dyrere å få det på postoppkrav.
Shit, en halv time til senteret og helsekosten stenger.... Kanskje jeg rekker å løpe ned å kjøpe litt sjokolade til i kveld. Irriterer meg over at Rema'en min har slutta å selge Cloetta sukkerfri....
Har nå snakket med en koselig dame fra Sukkerfritt. Det har seg sånn at de har "satt bort" salg fra nettbutikken til Shopzone. Det fungerer tydeligvis veldig dårlig. I følge avtalen Sukkerfritt har med Shopzone skal varer sendes ut innen 48 timer. Hun hadde fått flere hendvendelser i sist uke også og innså nå at de nok måtte gjøre noe med dette - Shopzone gjør jo ikke jobben sin!
Hun skulle undersøke med Shopzone å ringe meg tilbake i løpet av dagen....
Så da håper jeg hun gjør det....
Må jo være fryktelig flaut for Sukkerfritt da.....
Må være utrolig ille for de å sette bort til andre, også gjør ikke dem jobben sin. For det er sukkefritt som får klagene. Håper de får ordnet opp i det :)
Jeg bestillte derfa i fjord, varene var gått ut på dato og jeg manglet masse. Fikk ingen svar på verken mail eller tlf. Sendte mail 3 ganger. ringte 10 ganger minst iløp av i uke og 2. Så den siden har jeg bare kuttet ut. fikk aldri det jeg manglet, eller erstattning på det som var gått ut for ett halvt år siden.
Jeg har bestilt derfra før helgen, men heldigvis på postoppkrav. Så får vi se hvor lang tid DET tar. Jeg har hvertfall ikke betalt penger for varer jeg ikke får. :p
Snart en sak for forbrukeråde :p Enig i at det er dems ansvar også. Og det virker som de prøver å puffe ansvaret over på de andre. MEn dårlig når de ikke tar kontakt igjen.
Snakket med damen fra Sukkerfritt i dag igjen. Hun hadde gitt beskjed til Shopzone om at de skulle ta kontakt med meg, noe de altså IKKE har gjort. Hun sa til meg i dag at hun skulle ta kontakt igjen å ringe meg opp. Dette var i 9-tia i morges.
Har ikke hørt noe enda- men det er jo enda tidlig på dagen. Men kan ikke skjønne hvorfor det skal ta slik tid å få tatt en telefon.....
Ringer hun meg ikke i løpet av dagen - ringer jeg opp igjen i morgen - og da med en betydelig strengere stemme - dette begynner virkelig å irritere meg!
Etter to e-poster og ingen svar var jeg klar til å true med forbrukerrådet, men i dag kom pakken heldigvis. Har ikke hentet den enda, så vet ikke om alt er ok.
Frøken - så bra at du har fått pakken din!
Hun dama fra Sukkerfritt ringte meg tilbake og sa at varene mine visstnok også skulle være på vei - så da håper jeg de dukker opp iløpet av noen dager!!!
Så bra det hadde kommet :) Og håper du snart får varen din Jabba .
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.