< Tilbake til oversikten

Ang bestilling fra sukkerfritt ...

#1

frøken sa for siden:

Har bestilt og betalt en pakke fra sukkerfritt. Det er nå tre uker siden, og pakken har ikke kommet enda. :( Sendte en mail for en uke siden der jeg etterlyste pakken, men har ikke fått svar.
Er det noen andre som har bestilt noe fra sukkerfritt? Og hvor lang tid tok det før du fikk pakken?


#2

Jabba sa for siden:

Jeg har samme problem. Bestilte - og betalte - for over 500,- den 25 august - men har fremdeles ikke fått noe.....
Sendte dem mail nå nettopp, men en kan tydeligvis ikke forvente noe svar ser jeg....

Dette er for dårlig!!!


#3

lillemeg88 sa for siden:

Jeg har bestilt derfra et par ganger før.. Det tok litt tid før jeg fikk det, men ikke såå lang tid!? Kanskje du kan ringe og høre med de? Tror ikke de er så flinke til å svare på mail, jeg sendte nemlig mail dit engang (ang kjeksen de selger), det er vel kanskje 6 mnd siden jeg sendte mailen, og jeg har ikke fått svar enda :P


#4

frøken sa for siden:

Kanskje jeg skal ringe, ikke fått noe enda, bestilte og betalte 15. august... snart en måned siden jo....


#5

Imp sa for siden:

Jeg har bestilt, var vel før sommeren,og fikk pakkene nokså kjapt. Purr og ring!


#6

StegforSteg sa for siden:

Ååå dette er grunnen til at jeg aldri tør å bestille og betale noe før jeg faktisk får pakken. Jeg foretrekker, selv om det er mye dyrere å få det på postoppkrav.


#7

Sweet Pink Kitty sa for siden:

Så rart, jeg har handlet fra dem mange ganger og de pleier alltid å være kjappe med bestillinger. Kanskje det har med ferieavvikling å gjøre?


#8

Jabba sa for siden:

Frøken - ringte du ? Jeg skal jommen meg ringe dem på mandag å høre.....må bare skrive det som et punkt på huskelista mi.....he, he....

Dette er jo irriterende - surrehue meg glemte jo å gå innom helsekosten for å få tak i sjokolade så nå sitter jeg her uten.....

Men kanskje jeg kan åpne en av de uttallige Atkinsbarene jeg har i skapet i stedet for..... ler


#9

StegforSteg sa for siden:

Shit, en halv time til senteret og helsekosten stenger.... Kanskje jeg rekker å løpe ned å kjøpe litt sjokolade til i kveld. Irriterer meg over at Rema'en min har slutta å selge Cloetta sukkerfri....


#10

frøken sa for siden:

Har ikke ringt, men skal få gjort det til mandag.
Nå vil jeg ha pakka mi!!


#11

Jabba sa for siden:

Har nå snakket med en koselig dame fra Sukkerfritt. Det har seg sånn at de har "satt bort" salg fra nettbutikken til Shopzone. Det fungerer tydeligvis veldig dårlig. I følge avtalen Sukkerfritt har med Shopzone skal varer sendes ut innen 48 timer. Hun hadde fått flere hendvendelser i sist uke også og innså nå at de nok måtte gjøre noe med dette - Shopzone gjør jo ikke jobben sin!

Hun skulle undersøke med Shopzone å ringe meg tilbake i løpet av dagen....
Så da håper jeg hun gjør det....

Må jo være fryktelig flaut for Sukkerfritt da.....


#12

Lulla84 sa for siden:

Må være utrolig ille for de å sette bort til andre, også gjør ikke dem jobben sin. For det er sukkefritt som får klagene. Håper de får ordnet opp i det :)


#13

Notabella sa for siden:

Jeg bestillte derfa i fjord, varene var gått ut på dato og jeg manglet masse. Fikk ingen svar på verken mail eller tlf. Sendte mail 3 ganger. ringte 10 ganger minst iløp av i uke og 2. Så den siden har jeg bare kuttet ut. fikk aldri det jeg manglet, eller erstattning på det som var gått ut for ett halvt år siden.


#14

Lulla84 sa for siden:

Skjønner at jeg ikke skal bestille der i fra :p


#15

StegforSteg sa for siden:

Jeg har bestilt derfra før helgen, men heldigvis på postoppkrav. Så får vi se hvor lang tid DET tar. Jeg har hvertfall ikke betalt penger for varer jeg ikke får. :p


#16

frøken sa for siden:

Det er jo fremdeles sukkerfritt sitt ansvar at vi får varene.


#17

Jabba sa for siden:

Damen har IKKE ringt meg tilbake..... :mad:


#18

Jabba sa for siden:

Ok - ble ikke oppringt i dag heller!!! Jeg skal ringe tilbake i morgen selv - synes dette er fryktelig irriterende!!

Har man rett på å heve kjøpet når det er så store forsinkelser ???


#19

Bæret sa for siden:

Oj da, ikke så god reklame akkurat...


#20

Lulla84 sa for siden:

Snart en sak for forbrukeråde :p Enig i at det er dems ansvar også. Og det virker som de prøver å puffe ansvaret over på de andre. MEn dårlig når de ikke tar kontakt igjen.

Ikke spesielt fin reklame.


#21

Jabba sa for siden:

Snakket med damen fra Sukkerfritt i dag igjen. Hun hadde gitt beskjed til Shopzone om at de skulle ta kontakt med meg, noe de altså IKKE har gjort. Hun sa til meg i dag at hun skulle ta kontakt igjen å ringe meg opp. Dette var i 9-tia i morges.
Har ikke hørt noe enda- men det er jo enda tidlig på dagen. Men kan ikke skjønne hvorfor det skal ta slik tid å få tatt en telefon.....
Ringer hun meg ikke i løpet av dagen - ringer jeg opp igjen i morgen - og da med en betydelig strengere stemme - dette begynner virkelig å irritere meg!

Frøken - har du hørt noe ?


#22

frøken sa for siden:

Etter to e-poster og ingen svar var jeg klar til å true med forbrukerrådet, men i dag kom pakken heldigvis. Har ikke hentet den enda, så vet ikke om alt er ok.


#23

Bønna200 sa for siden:

Jeg skal IKKE bestille fra Sukkerfritt!!
Hadde egentlig tenkt å legge inn en bestilling, for jeg sikler etter kjærlighet på pinne:sikle:


#24

Jabba sa for siden:

Frøken - så bra at du har fått pakken din!
Hun dama fra Sukkerfritt ringte meg tilbake og sa at varene mine visstnok også skulle være på vei - så da håper jeg de dukker opp iløpet av noen dager!!!


#25

Lulla84 sa for siden:

Så bra det hadde kommet :) Og håper du snart får varen din Jabba .


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.